De hel van het openbaar vervoer

De Groene Scout

Well-known member
He h?. Jaartje of 10 geleden had ik er regelmatig cursus tegenover het station. Toen vonden ze al dat het erg lang duurde.
Hoe lang heeft dat nu daadwerkelijk geduurd? Die 20 kon eigenlijk nog best eens aardig in de buurt komen.
 

erka

Well-known member
Vanaf de eerste schetsen tot nu 19 jaar ofzo. Ik vind het helemaal niks. Protserig, veel te trendy station. Met die rare hoeken, het lijkt wel Dubai. Over 10-15 jaar vindt iedereen het weer gedateerd, let maar op.

Rotterdam Centraal is het voorbeeld hoe het wel moet. Dat is fantastisch gelukt. Den Haag Centraal wordt ook goed.
 

JMD

Well-known member
Hopelijk dat ze nu het busstation aanpakken.
Dat zit er volgens mij al bij...

Binnenkort maar eens langs, ben er 2 jaar geleden een paar keer uitgestapt, toen was het nog chaos.

Overigens vind ik het er op tekening/foto wel heel mooi uitzien, maar goed, smaken verschillen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop het maar. Dat was het busstation moest voorstellen toen ik naar Vitesse - Southampton ging dat kon echt niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb de kleine meid ook nog mee. Gelukkig heeft ze stiften en een kleurboek ingepakt
 

fr-keff

Active member
Aanrijding met een persoon. Ik sta vast tussen Den bosch en Oss...

Lekker traject daar... Hoe vaak staat dat wel niet stil. Zelf ooit bij Leiden meer dan een uur stil gestaan met een sprinter door een aanrijding. Het was toen 29 graden... Het is niet te hopen voor je dat je precies in de sprinter (MAT' 64)... Altijd zo koud of warm in dat ding.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dubbeldekker. We gaan zo rijden als het goed is. Normaal ga ik via Utrecht maar daar was gepland onderhoud
 

JMD

Well-known member
Dubbeldekker. We gaan zo rijden als het goed is. Normaal ga ik via Utrecht maar daar was gepland onderhoud

Ik wil je niet verontrusten maar TT meldt dat er tot 16.30 geen treinverkeer mogelijk is op dat traject.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We rijden al. Die richttijd is voor het op gang brengen van de dienstregeling
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
1144 in Heerlen vertrokken en om 1554 waren we in Arnhem. 1730 zijn we in Heerenveen. Als het goed is...
 
Bovenaan