De Wolf
Well-known member
Op verzoek van het CONI zijn in Italië alle sportwedstrijden t/m 3 april afgelast.
Juventus trekt zich terug?
Op verzoek van het CONI zijn in Italië alle sportwedstrijden t/m 3 april afgelast.
Dat je geen toeschouwers toe wilt laten bij sportduels snap ik, maar wat is er tegen om wel de wedstrijden te organiseren (dan hebben de mensen die thuis moeten zitten tenminste nog iets om te kijken) achter gesloten deuren? Dan heb je het over een man/vrouw of 100 die aanwezig is in een groot stadion. Ja, die spelers komen dicht bij elkaar, maar dat doen ze anders ook wel op trainingen enz.
En men zal in Italië toch ook boodschappen moeten doen, de producten komen ook niet zomaar in de supermarkten.
Nee, dat verzoek hebben ze gedaan aan de regering om dat per decreet te regelen...
Overigens gaan CL- en EL-duels sowieso door, want daar heeft het CONI niks over te zeggen....
De regering heeft het ook doorgevoerd.
Ja, vlieg op.Mag er nog wel gevlogen worden?
Best wel apart; in o.a. Frankrijk en Italië geldt vanaf vandaag een negatief reisadvies voor Nederland.
Ik denk dat ze dit doen om de medische voorzieningen niet te overbelasten. Ik mag tenminste hopen dat ze niet zo naief zijn om te denken dat dit het virus gaat stoppen zich verder te verspreiden. Als je ziet dat alle ons omringende landen verdergaande maatregelen nemen, terwijl het probleem hier zich niet volgens een ander patroon doet aantekenen, dan moet daar een bepaalde strategie achter zitten. Of wij zijn de enige die dit virus op waarde weten te schatten.Waar andere landen maatregelen treffen, doen wij nog steeds alaof onze neus bloedt. Beginnende bij de MP.
Ik hoor steeds meer van mensen die ernstige klachten hebben maar niet worden getest, omdat ze niet aantoonbaar contact hebben gehad met iemand die al positief getest is. Incubatietijd meer dan 14 dagen en die studenten worden allemaal naar huis gestuurd na terugkomst.
Nederland is wat mij betreft echt heel inconsequent bezig. Zeg dan gewoon dat je je er niet druk om maakt en alle ophef overdreven is, maar ga niet vertellen dat je alle gevallen kunt localiseren en terug kunt brengen naar de bron, want daar klopt echt geen zak van.
Waar andere landen maatregelen treffen, doen wij nog steeds alaof onze neus bloedt. Beginnende bij de MP.
Ik hoor steeds meer van mensen die ernstige klachten hebben maar niet worden getest, omdat ze niet aantoonbaar contact hebben gehad met iemand die al positief getest is. Incubatietijd meer dan 14 dagen en die studenten worden allemaal naar huis gestuurd na terugkomst.
Nederland is wat mij betreft echt heel inconsequent bezig. Zeg dan gewoon dat je je er niet druk om maakt en alle ophef overdreven is, maar ga niet vertellen dat je alle gevallen kunt localiseren en terug kunt brengen naar de bron, want daar klopt echt geen zak van.
Grens Oostenrijk - Italië is dicht, vluchten British Airways naar Italië geannuleerd.