Coronavirus

Pascallovic

Well-known member
Dat idd ook...

Maar ik vraag me ook hoe men dat gaat controleren...
Het bericht dat heel Noord Italie op slot ging konden ze in elk geval niet controleren, want het stond eerder in de krant, dan dat de lokale autoriteiten op de hoogte waren gesteld.
 

JMD

Well-known member
Van de twitterfeed van VI.nl:
Bizarre taferelen in de Serie A, waar SPAL en Parma op het punt van aftrappen stonden, maar terug naar de kleedkamers zijn. De wedstrijd is een halfuur uitgesteld, er wordt letterlijk op dit moment vergaderd of de Serie A voorlopig moet worden opgeschort vanwege het coronavirus.
 

De Wolf

Well-known member
In Sittard en Uden zijn twee mensen overleden aan het virus. Beide zijn in de tachtig geworden.

Friesland en Groningen zijn overigens nog steeds geen besmettingen gemeld.
 

De Wolf

Well-known member
Nog even 14 dagen wachten...

Ik denk dat we in het noorden geluk hebben gehad dat de voorjaarsvakantie een week eerder is geweest.

Die gasten van Vindicat zaten tegen de grens van Frankrijk, daar is het coronavirus wat minder heftig toegeslagen.
 

Atreides

Well-known member
In Sittard en Uden zijn twee mensen overleden aan het virus. Beide zijn in de tachtig geworden.

Friesland en Groningen zijn overigens nog steeds geen besmettingen gemeld.

Net als het vorige slachtoffer niet alleen hoog bejaard maar ook al ernstig ziek.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben reuze benieuwd wat de beslissingen gaan zijn van grote evenementen de komende tijd. Zeker aangezien je nu nog maar in de besmettingsperiode zit duurt het nog wel een poos voordat het virus op zijn retour is en voor sommige evenementen zal dat te laat zijn. Dan heb je het over een periode van een aantal maanden. Experts betwijfelen of het virus de zomer zal overleven, maar in dat gunstige geval is de wereld niet al in juni-juli coronavrij en dat is wel een periode waarin er veel toernooien zijn. Interessant om te volgen hoe sportbonden daarmee omgaan, maar als liefhebber vrees ik wel voor het EK, de grote wielerrondes en de OS.
 

Mario

Well-known member
Alle grote evenementen zijn nog wel een paar maanden weg, dus ik verwacht daar op korte termijn geen uitspraak over. Alleen het IOC heeft laten weten dat de Spelen zoals het er nu naar uit ziet gewoon op de geplande data door zullen gaan.
 

Bernardo

Well-known member
Volgens FOX Sports, Franse competitie tot half april zonder publiek. Bundesliga zeer waarschijnlijk ook zonder publiek.
 

Mario

Well-known member
Volgens FOX Sports, Franse competitie tot half april zonder publiek. Bundesliga zeer waarschijnlijk ook zonder publiek.

Gelukkig is dat in Nederland allemaal niet nodig, gewoon geen handen schudden en dat komt het goed.
 
Bovenaan