Coronavirus

Mario

Well-known member
Ik verbaas mij er vooral over hoe het in Italië zo uit de hand is gelopen met dit virus.
 

JFK

Well-known member
Ik denk dat we over een week of 3 het 10-voudige aan besmettingen gaan krijgen. Dus begin april hebben we zo’ dikke 3000 patiënten. Italië kan dan een dikke 80.000 gaan noteren.
 

SanMark.

Well-known member
Ik maak me al dagen ernstige zorgen. Niet over het virus zelf, maar over de hysterie die er aan het ontstaan is. Kan toch niet zo zijn dat straks alles platgelegd wordt, enkel voor een virus dat even dodelijk is als een gewone griep? Ik heb over anderhalve week een festival op de planning in Eindhoven. Zou toch behoorlijk balen als dat niet doorgaat.

En nee, dat staat in geen verhouding met het verliezen van een dierbare. Maar met alle respect, de mensen die tot nu toe aan het virus zijn overleden waren behoorlijk oud en al ziek. Covid-19 was nu dan de druppel, maar dat zou elk ander willekeurig virus ook zijn geweest. Daar hoeven we toch niet de hele maatschappij voor plat te leggen?

Inderdaad zo denk ik er ook over.

Wat een overdreven gedoe allemaal.

Of ze vertellen ons niet alles ….. ( alu hoedje)
 

gevegt

Well-known member
De Nederlandse regering neemt een drastische maatregel: schud geen handen meer......

Het gaat om de bewustwording. Komt bij dat het van groot belang is het virus niet te snel te laten verspreiden om zo de gezondheidszorg niet over te belasten.
 

JMD

Well-known member
Op verzoek van het CONI zijn in Italië alle sportwedstrijden t/m 3 april afgelast.

Nee, dat verzoek hebben ze gedaan aan de regering om dat per decreet te regelen...
Overigens gaan CL- en EL-duels sowieso door, want daar heeft het CONI niks over te zeggen....
 
Bovenaan