De Nederlandse regering neemt een drastische maatregel: schud geen handen meer......
De Nederlandse regering neemt een drastische maatregel: schud geen handen meer......
Ik maak me al dagen ernstige zorgen. Niet over het virus zelf, maar over de hysterie die er aan het ontstaan is. Kan toch niet zo zijn dat straks alles platgelegd wordt, enkel voor een virus dat even dodelijk is als een gewone griep? Ik heb over anderhalve week een festival op de planning in Eindhoven. Zou toch behoorlijk balen als dat niet doorgaat.
En nee, dat staat in geen verhouding met het verliezen van een dierbare. Maar met alle respect, de mensen die tot nu toe aan het virus zijn overleden waren behoorlijk oud en al ziek. Covid-19 was nu dan de druppel, maar dat zou elk ander willekeurig virus ook zijn geweest. Daar hoeven we toch niet de hele maatschappij voor plat te leggen?
Gelukkig is dat in Nederland allemaal niet nodig, gewoon geen handen schudden en dat komt het goed.
Dat doe ik al nooit, dus ik zit goed.
:duim:En mijn bier heb ik allemaal ontsmet dus mij kan helemaal niets meer gebeuren.
:duim: Mijn bieromzet is zo hoog dat het virus de incubatietijd niet overleeft:duim:
Krijg ik nu ook streepjes?
Zal vast en zeker wel een foutje zijn.
:duim:En mijn bier heb ik allemaal ontsmet dus mij kan helemaal niets meer gebeuren.
Krijg ik nu ook streepjes?
Vast een virus.
Op verzoek van het CONI zijn in Italië alle sportwedstrijden t/m 3 april afgelast.
Op verzoek van het CONI zijn in Italië alle sportwedstrijden t/m 3 april afgelast.