Pascallovic
Well-known member
Ik sluit de Klassieker zonder publiek nog niet helemaal uit. Of ze moeten het zo gaan rekken dat ze na die wedstrijd zonder publiek gaan spelen.
Clubs mogen maximaal 1000 supporters toelaten lees ik. Benieuwd hoe ze dan gaan bepalen wie er wel naar binnen mag en wie niet.Volgens FOX Sports, Franse competitie tot half april zonder publiek.
Ik ben reuze benieuwd wat de beslissingen gaan zijn van grote evenementen de komende tijd. Zeker aangezien je nu nog maar in de besmettingsperiode zit duurt het nog wel een poos voordat het virus op zijn retour is en voor sommige evenementen zal dat te laat zijn. Dan heb je het over een periode van een aantal maanden. Experts betwijfelen of het virus de zomer zal overleven, maar in dat gunstige geval is de wereld niet al in juni-juli coronavrij en dat is wel een periode waarin er veel toernooien zijn. Interessant om te volgen hoe sportbonden daarmee omgaan, maar als liefhebber vrees ik wel voor het EK, de grote wielerrondes en de OS.
Of jullie komen gewoon de provincie en het land nooit uit...Friesland, Groningen én West-Friesland nog steeds 0 besmettingen. Gewoon goeie genen hier in het Noorden
Ik kom net terug uit de provincie Utrecht.
Ik kom net terug uit de provincie Utrecht.
Ik maak me al dagen ernstige zorgen. Niet over het virus zelf, maar over de hysterie die er aan het ontstaan is. Kan toch niet zo zijn dat straks alles platgelegd wordt, enkel voor een virus dat even dodelijk is als een gewone griep? Ik heb over anderhalve week een festival op de planning in Eindhoven. Zou toch behoorlijk balen als dat niet doorgaat.
En nee, dat staat in geen verhouding met het verliezen van een dierbare. Maar met alle respect, de mensen die tot nu toe aan het virus zijn overleden waren behoorlijk oud en al ziek. Covid-19 was nu dan de druppel, maar dat zou elk ander willekeurig virus ook zijn geweest. Daar hoeven we toch niet de hele maatschappij voor plat te leggen?
Ik maak me al dagen ernstige zorgen. Niet over het virus zelf, maar over de hysterie die er aan het ontstaan is. Kan toch niet zo zijn dat straks alles platgelegd wordt, enkel voor een virus dat even dodelijk is als een gewone griep? Ik heb over anderhalve week een festival op de planning in Eindhoven. Zou toch behoorlijk balen als dat niet doorgaat.
En nee, dat staat in geen verhouding met het verliezen van een dierbare. Maar met alle respect, de mensen die tot nu toe aan het virus zijn overleden waren behoorlijk oud en al ziek. Covid-19 was nu dan de druppel, maar dat zou elk ander willekeurig virus ook zijn geweest. Daar hoeven we toch niet de hele maatschappij voor plat te leggen?
Ik zit dagelijks in de provincie Utrecht. Moet ik me zorgen maken?
Of jullie komen gewoon de provincie en het land nooit uit...
De Nederlandse regering neemt een drastische maatregel: schud geen handen meer......