Coronavirus

Unregistere

Well-known member
Rond het middaguur komt de KNVB (Zuid I) ook met een statement over het al dan niet doorgaan van amateurvoetbalwedstrijden tegen of tussen Brabantse clubs.

In de tussentijd heeft realityster Michella Kox naar eigen zeggen als eerste 'BN'er' het virus:

Er zijn officieel nog geen BN’ers met het coronavirus vastgesteld, maar officieus denkt realityster Michella Kox de eerste te zijn. Ze denkt besmet te zijn geraakt na een bestelling bij de Chinese webwinkel AliExpress. Dat heeft ze laten weten aan Shownieuws. Kox heeft onlangs een pakket met badpakken ontvangen van AliExpress. “Ik had drie badpakken besteld, want ik ga op vakantie en ik bestel altijd daar mijn badpakken. Ik heb die volgens mij ook met mijn mond opengetrokken.“
Adviseert ze mensen om niet meer te bestellen bij AliExpress? “Ze zeggen dat het niet via Ali kan, maar mijn kop eraf dat ik het heb. Zulke brokken slijm, hoesten, hoesten. Als ik hoest, dan zeik ik in mijn broek. Er komt zo veel plas mee, ik moet zo veel kuchen. Mijn flamoesspieren zijn niet meer onder controle.”

Het is allemaal zo onduidelijk, vindt Kox. “Als je verkouden bent en je hoest moet je contact opnemen met de dokter. Maar de dokter zegt: ‘Als je niet in Wang (bedoelt Wuhan, red.) bent geweest of je hebt geen dieren vanuit Wang hebt laten komen, dan hoef je je geen zorgen te maken. Maar ondertussen heeft half Nederland carona (bedoelt corona, red.) en niemand heeft dieren uit Wang laten komen, dus hoe krijgen die mensen dat dan?”

We krijgen te maken met een horrorscenario in Nederland, verwacht ze. “Let op mijn woorden: binnen nu en twee weken moet iedereen een mondkapje dragen denk ik. In Brabant moet je al binnen blijven. Ik heb ook al blikken soep gehaald, zoals bamisoepjes. Mij leggen ze er niet in.”

Voor wie Michella onverhoopt niet kent, zo ziet ze eruit:

www.metronieuws.nl%2Fobjectstore%2Ffield%2Fimage%2F7b221ec08b2077afb5a1a3fa3fba6427-1492006769.jpg
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom vinden mensen het interessant wat zo'n achterlijke te zeggen heeft? Hoe kom jij überhaupt steeds aan dit soort berichten, Unregistere?
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom vinden mensen het interessant wat zo'n achterlijke te zeggen heeft? Hoe kom jij überhaupt steeds aan dit soort berichten, Unregistere?
Hij heeft gewoon heel veel interesse in totale onbeduidende nobody's. Hij valt in de doelgroep van dit soort mensen. Nog nooit van haar gehoord en had dat graag zo gehouden. Hopelijk dat we voortaan niet met deze vrouw dood gegooid worden, net als met Nicky Tutorials die voordat ze bekende een man te zijn 0 media aandacht kreeg.
 

Unregistere

Well-known member
Waarom vinden mensen het interessant wat zo'n achterlijke te zeggen heeft? Hoe kom jij überhaupt steeds aan dit soort berichten, Unregistere?

Twitter / forums / websites. Is niet zo heel lastig op zich hoor.

Dit was wel een grappig verhaal, vond ik.

Heb haar tijdens een trainingskamp overigens nog eens op de Korenmarkt zien paraderen. Toen kende ik haar trouwens niet, maar een paar spelers wel.

Dit is ook wel een aardig topic om de stemming eens een beetje te peilen: https://forum.fok.nl/topic/2542588

En de KNVB heeft ALLE uit- en thuiswedstrijden van Brabantse amateurclubs voor komend weekend geschrapt: https://www.knvb.nl/nieuws/amateurv...n-brabantse-amateurvoetbal-tot-en-met-maandag
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Twitter / forums / websites. Is niet zo heel lastig op zich hoor.

Dit was wel een grappig verhaal, vond ik.

Heb haar tijdens een trainingskamp overigens nog eens op de Korenmarkt zien paraderen. Toen kende ik haar trouwens niet, maar een paar spelers wel.

Dit is ook wel een aardig topic om de stemming eens een beetje te peilen: https://forum.fok.nl/topic/2542588

En de KNVB heeft ALLE uit- en thuiswedstrijden van Brabantse amateurclubs voor komend weekend geschrapt: https://www.knvb.nl/nieuws/amateurv...n-brabantse-amateurvoetbal-tot-en-met-maandag

Fok! DIe hebben ook een geweldig conspirancy gedeelte waar ook alle theorieën over corona worden gedeeld.:jerry:
https://forum.fok.nl/forum/137
 

de waan

Well-known member
De burgemeesters adviseren om in sociale quarantaine te gaan. Dan moeten ze dus gewoon alle sportduels afgelast en alle bijeenkomsten.

Maar Nederlanders hebben moeite met gezag en gaan dit advies ook gewoon massaal in de wind slaan. Mijn schoonzusje woont in Tilburg en vind dat ze nergens last van heeft dus ze komt gewoon naar Heerlen morgen...

Misschien kun je haar vertellen dat die maatregelen niet alleen voor haarzelf zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Was gisteren niet handig om een persconferentie in het Fries te houden in Gorredijk :cab:

GGD Fryslân schakelt over op het Nederlands
De coronacrisis is zo erngstig, dat de GGD Omrop Fryslân niet langer in het Fries te woord wil staan. Dat zegt de directeur publieke gezondheid van de GGD, Margreet de Graaf. Ze heeft klachten gekregen van mensen die haar niet begrijpen als ze Fries spreekt
 

erka

Well-known member
Groningen nog steeds coronavrij. Ik stel voor dat we twee dingen doen:

1. De grens twee weken sluiten. Er mag niemand meer in.
2. Vindicat twee weken op de hei in Drenthe sturen.
 
Bovenaan