Coronavirus

JMD

Well-known member
Je zou denken dat zo'n zondagmannetje het programma op zondag wel door had laten gaan...
Of juist op zaterdag, dé kans om het zaterdagvoetbal uit te roeien... ;)
Past die ook in een conspiracytheorie op dat forum dat hierboven vermeld werd? :p
 

De Wolf

Well-known member
Groningen nog steeds coronavrij. Ik stel voor dat we twee dingen doen:

1. De grens twee weken sluiten. Er mag niemand meer in.
2. Vindicat twee weken op de hei in Drenthe sturen.

Dat laatste is zonde van de natuur.
stuur ze dan gewoon naar Dalfsen
 

Unregistere

Well-known member
Dit is op zich wel weer netjes van ze:

Beste pizzaliefhebber,

De veiligheid van ons voedsel, onze medewerkers en klanten, staat op nummer 1. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers, biedt Domino’s u vanaf nu de mogelijkheid om uw pizza contactloos te laten bezorgen. Het werkt als volgt:

- Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces, kiest u voor het activeren van deze functie bij het invullen van uw klantgegevens (veld bij de bezorg-instructies). Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
- De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
- De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
- Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.

Met vriendelijke groet,

Het Domino's Team
 

Bonehead

Well-known member
Misschien kun je haar vertellen dat die maatregelen niet alleen voor haarzelf zijn.

Vorige week hoorde ik op het werk al een vergelijkbare discussie tussen een gynaecologe en een secretaresse. Die kuttenkijker vond het maar onzin om geen handen te schudden omdat zij regelmatig haar handen desinfecteerde. En wijselijk schudde ik mijn hoofd.
 

JMD

Well-known member
In Oostenrijk en Denemarken gaan de scholen dicht, in Oostenrijk vanaf maandag a.s..
Tevens moeten in Oostenrijk de scholen open blijven om kinderen t/m 15 jaar op te vangen, om te voorkomen dat ze bij hun grootouders terechtkomen. ZIj zijn een risicogroep...

Dan kan je toch net zo goed blijven lesgeven aan die kinderen?
 

JMD

Well-known member
Israel zou een medicijn hebben ontdekt. De BDS fans moeten nog even wachten dus.

Ja, dat wordt een leuke. Ben benieuwd of al die gekkies die voor boycotten van Israël zijn dan alsnog zo standvastig zullen zijn. Ik denk het niet.
 

JMD

Well-known member
Juve-verdediger Rugani is positief getest op het Coronavirus, volgens de website van de club zelf.
 

JMD

Well-known member
Yup, mooi spul.
Heb jij ergens gegevens over hoe de Mexicaanse griep zich ontwikkelde qua aantallen besmettingen/doden enz..

https://www.youtube.com/watch?v=c94ZIW7I3Hs
Interessant filmpje. Vooral als je ook kijkt naar het percentage sterfgevallen, dat was dus bij SARS ronde de 10%, bij MERS rond de 30% en bij Corona rond de 2%. Dus het Corona is veel minder dodelijk dan die andere besmettingen, maar omdat er veel meer besmettingen zijn is het dodelijker. (en mag je dus blij zijn dat het percentage niet rond die 30% zit)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Juve-verdediger Rugani is positief getest op het Coronavirus, volgens de website van de club zelf.

Geen symptomen, maar wel positief.

En zo zijn er dus velen. Maar vooral geen maatregelen nemen als één Europa. Dit gast heel erg uit de klauwen lopen dankzij laksheid.
 
Bovenaan