Coronavirus

JMD

Well-known member
Ik vermoed dat we in maart en april nog in de ellende zitten en dat het virus daarna op zijn retour is dus de zomertoernooien hoef je nu nog niet af te gelasten.

Die kans is idd zeer aanwezig, temeer het virus niet tegen warmte kan.
Het enige probleem is dan wat je doet met de niet afgemaakte competities (nationaal, internationaal). Door EK enz 1 jaar op te schuiven krijgen die competities de ruimte.
 

Unregistere

Well-known member
Goeie.

Ik dacht, ik doe er eentje van The Cure, ook wel toepasselijk. Maar die eindigde toevallig met "I wish you were dead", toch weer iets minder.

Ja, het is soms wel een beetje passen en meten. Maar desondanks wel handig natuurlijk.

Die kans is idd zeer aanwezig, temeer het virus niet tegen warmte kan.
Het enige probleem is dan wat je doet met de niet afgemaakte competities (nationaal, internationaal). Door EK enz 1 jaar op te schuiven krijgen die competities de ruimte.

De Olympische Spelen gaan wat de gouverneur van Tokio betreft gewoon door: https://www.welingelichtekringen.nl/sport/1605052/annuleren-van-olympische-spelen-is-ondenkbaar.html

En het Songfestival ook, volgens deze Rotterdamse wethouder: https://www.ad.nl/dossier-coronavir...tival-in-rotterdam-gaat-gewoon-door~a60cf3dd/
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Probleem is ook dat het grote deel van de Nederlanders over het algemeen niet zo gedisciplineerd zijn, en zich niet de wet laten voorschrijven.

Een algehele lockdown gaat mede hierom denk ik ook niet werken.

Als er niets open is en niets georganiseerd wordt kún je nergens heen.
 

Pascallovic

Well-known member
De Premier League gaat waarschijnlijk zonder publiek worden afgewerkt. Zijn er buiten Nederland nog landen over waar wel met publiek gespeeld wordt?

Edit: Belgie gaat qua voetbal ook verder zonder publiek.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zoals al gezegd, de mensen verzamelen zich toch wel, in een kroeg of bij het stadion
 

De Wolf

Well-known member
Die kans is idd zeer aanwezig, temeer het virus niet tegen warmte kan.
Het enige probleem is dan wat je doet met de niet afgemaakte competities (nationaal, internationaal). Door EK enz 1 jaar op te schuiven krijgen die competities de ruimte.

In het meest extreme geval zou je kunnen besluiten om het EK een weekje later te doen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit vooral. Iedereen heeft gewoon te accepteren dat dit virus de boel grotendeels platlegt. Of je het leuk vind of niet, of je er nou ziek van wordt of niet. Wellicht hadden veel van deze maatregelen voorkomen kunnen worden als Europa niet zo laks had geweest en had afgewacht totdat het al grotendeels aanwezig was hier, maar goed daar is niets meer aan te doen. Je kunt trouwens op je vingers natellen dat de komende dagen/weken de rest van Nederland op slot gaat. Ik gok dat ze dat over het weekend heen tillen en maandag aankondigen dat de strenge maatregelen voor heel het land gelden. In ieder geval voor Zuid en Noord-Holland.

Kortom; gewoon lekker thuiszitten en Netflixen de komende weken.

Nee joh. Volgens de voorzitter van het RIVM gaat het prima zo en houden Brabanders zich prima aan de keihard opgelegde regels.

Ondertussen gaat NAC morgen mooi naar Leeuwarden, gesteund door 400 supporters. Wie geeft die voorzitter een klap op z'n bek? Mafkees.
 

Hankie

Well-known member
Real Madrid ook op slot door een positieve basketballer. Vice premier van Spanje ook besmet.
 

Pascallovic

Well-known member
De druk wordt steeds groter op het kabinet om strikter te worden. Schoolleiders vinden dat alle scholen gesloten moeten worden.
 

Maasveld

Well-known member
De Premier League gaat waarschijnlijk zonder publiek worden afgewerkt. Zijn er buiten Nederland nog landen over waar wel met publiek gespeeld wordt?

Edit: Belgie gaat qua voetbal ook verder zonder publiek.

Wordt Liverpool eindelijk eens kampioen, mag er geen publiek bij zijn.
 
Bovenaan