Is toch altijd op maandag dat er een piek zit, simpelweg omdat in het weekend weinig mensen ontslagen worden uit het ziekenhuis.
Dat klopt, maar deze cijfers zijn volledig uit verhouding.
Is toch altijd op maandag dat er een piek zit, simpelweg omdat in het weekend weinig mensen ontslagen worden uit het ziekenhuis.
Levensgevaarlijk die Omikron.De ziekenhuisbezetting stijgt vandaag hard;
101 meer verpleegbedden bezet
13 IC bedden minder bezet
Benieuwd wat de media er van maken.
Het echt verhaal is namelijk dat het 7 daags opname gemiddelde verder zakt naar 195 (dit was 272(!) vorige week maandag) en dat er absurd weinig mensen ontslagen zijn uit het ziekenhuis gisteren; 90.
Jij mag er zo weer uit toch? Of was jij nog negatief?Dochter positief bij test op dag 5.
Kunnen we wéér 5 dagen binnenblijven.
Ik ben negatief getest zondag, maar omdat mijn dochter die dag positief testte begint de cyclus voor mij weer opnieuw.Jij mag er zo weer uit toch? Of was jij nog negatief?
Ah oke, je bent dus nooit positief geweest.Ik ben negatief getest zondag, maar omdat mijn dochter die dag positief testte begint de cyclus voor mij weer opnieuw.
Eindelijk.Nederland gaat kijken naar een prikplicht.
Mooi zo, en weigeraars opsluiten in heropvoedingskampen.Nederland gaat kijken naar een prikplicht.
Mooi zo, en weigeraars opsluiten in heropvoedingskampen.
Bron? Laten we hopen dat het de endemische fase ingaat.99,94% van de Denen besmet met de omikron variant komen niet in het ziekenhuis. Maar voor conclusies is het nog te vroeg. Nou, ik trek m al wel alvast.