Even serieus dan maar.
Hoewel ik niets begrijp van het niet vaccineren, heb ik wel veel waardering voor je keuze en hoe je zo sociaal er mee omgaat.
Soms denk ik dat je te veel op FB en twitter zit en meteen je conclusie trekt.
Mijn voorstel is om de wetenschap te volgen. Nooit voor de absolutie waarheid, maar altijd beter dan de mensen met zomaar een mening.
afgelopen nacht al gelezen en toen dacht ik hier nog even op terug komen.
Ten eerste ik heb geen FB ook nooit gehad btw. Twitter wel en ik probeer daar info vandaan te halen van beide kanten, al is dat wel ontzettend moeilijk en daarom heb ik hier de afgelopen jaren ook weinig rapporten neergezet over resultaten e.d. want ik ben niet capabel genoeg om die op een juiste manier te interpreteren.
En bv de oogkleppers aan beide kanten ( OlifantT, Merlot Vine aan de ene kant en bv Jan Bennink aan de andere kant) en dat heb ik met nog wel een paar hardliners die ik niet meer volg, want de waarheid zal ergens in het midden liggen.
MSM is ontzettend eenzijdig en omdat het zo eenzijdig is kun je het ook niet meer vertrouwen als ze wel de waarheid spreken, en bij bv Twitter moet je maar weer afwachten wat voor dubbele agenda daar weer achter zit.
Bij zo'n account moet je ook maar weer afwachten of het echt iemand is die hij zegt dat hij is. ( al heb ik hier nog wel een geloof in omdat zijn eerdere account is geband het lijkt daar tenslotte DvK wel)
En wat het laatste betreft over de wetenschap te volgen... Wiens brood men eet wiens taal men spreekt.
Die zijn helemaal niet meer te vertrouwen.