gevegt
Well-known member
Vriend!Plop!
Plop!
Vriend!Plop!
Ook dat is niet bekend. De vaccins zijn gemaakt op een bepaalde variant die inmiddels niet meer rondgaat. De Delta variant lijkt hier nog wel een beetje op en daar heb je ook wel bescherming tegen. De Omnikron wijkt nogal veel af waarbij het onduidelijk is wat de vaccins doen.2 prikken werken minder goed tegen Omikron dan tegen Delta. Met een 3e prik breng je het beschermingsniveau omhoog zodat het beter werkt tegen Omikron.
Dan moeten ze dat zeggen. Of (en dat lijkt me ook het meest logisch) dat je gewoon een 3e prik nodig hebt van het vaccin om je bescherming weer op orde te krijgen, vandaar de naam booster. Maar nu werd gedaan alsof prik 1 en 2 een andere zijn dan prik 3 en dat is niet zo.Dat het eigenlijk een ander virus is waar de vaccins niet goed tegen beschermen.
Hoezo denk je dat laatste?Zeker, die zegt dat de modellen niet kloppen en de kans dat de Hond daarin gelijk heeft is ongeveer 100%.
Gisteren zag je eigenlijk dat ze het nog niet helemaal wisten. Ook niet wat zomerkost doet. Maar dat het allemaal is om tijd te kopen en hopen dat ze niet weer te laat zouden zijn.Dan moeten ze dat zeggen. Of (en dat lijkt me ook het meest logisch) dat je gewoon een 3e prik nodig hebt van het vaccin om je bescherming weer op orde te krijgen, vandaar de naam booster. Maar nu werd gedaan alsof prik 1 en 2 een andere zijn dan prik 3 en dat is niet zo.
Dat durf ik ook wel te zeggen. Beetje hetzelfde als het weer over drie weken voorspellen.Hoezo denk je dat laatste?
Woonwijk hier, niet anders dan een normale zondag.Hier in de straat is het wel duidelijk heel veel rustiger.
Is er 1 model van van Dissel geweest dat later wel bleek te kloppen?Hoezo denk je dat laatste?
Van wat ik er zo van lees vind ik dat optimisme wel meevallenAls van Zelst optimistisch is dan ziet het er heel goed uit, die is al 21 maanden pessimistisch
Woonwijk hier, niet anders dan een normale zondag.
Is er 1 model van van Dissel geweest dat later wel bleek te kloppen?
Hoe gaat het eigenlijk in boosterkoploper Engeland?Ja, we hebben het verneukt met de boosterprikken en nu pakken we als enige land ter wereld een lockdown om de fuck up wat dragelijker proberen te maken. Luister vooral naar ons en alles komt goed.
Wat deed Oostenrijk?Ja, we hebben het verneukt met de boosterprikken en nu pakken we als enige land ter wereld een lockdown om de fuck up wat dragelijker proberen te maken. Luister vooral naar ons en alles komt goed.
Daar zijn milde aanpassingen. En lopen ze een flink stuk voor met boosters.Hoe gaat het eigenlijk in boosterkoploper Engeland?
Die zijn weer open de cijfers weer goed naar beneden zijn gegaan.Wat deed Oostenrijk?
Het is enkel tijd kopen omdat er weer gefaald werd met het opstarten van prikken. Maar dat wordt natuurlijk ontkend.Die zijn weer open de cijfers weer goed naar beneden zijn gegaan.
Een reactie van een nobelprijswinnaar. Maar goed, die zit natuurlijk niet op dvk
Even los daarvan. Exponentiële groei kan simpelweg niet constant doorgaan, zeker niet als het zo snel groeit als omicron lijkt te doen. Dan wordt het eerder op een gegeven moment logistische groei en zwakt de groei af.Een reactie van een nobelprijswinnaar. Maar goed, die zit natuurlijk niet op dvk