Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Ondernemers weer gigantisch de dupe, maar gelukkig is afgelopen week besloten dat er wel 60 miljard naar het klimaat gaat, maar goed dat zal ook wel weer worden uitgelegd als een ander potje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De eerste 2 prikken werken niet tegen de variant, de booster wel. Maar de booster is gewoon het vaccin van de 1e prik. Het word steeds mooier.
Ja die snapte ik ook niet.

Ik ga geloof ik maar die persconferenties niet meer kijken. Ik ga steeds meer tegenstrijdigheden ontdekken in alles wat die mensen lopen uit te kramen daar. Oogkleppen op, focussen op de dingen waar ik wel invloed op heb en dan maar hopen dat de ellende snel voorbij is.
 

gevegt

Well-known member
Ja die snapte ik ook niet.

Ik ga geloof ik maar die persconferenties niet meer kijken. Ik ga steeds meer tegenstrijdigheden ontdekken in alles wat die mensen lopen uit te kramen daar. Oogkleppen op, focussen op de dingen waar ik wel invloed op heb en dan maar hopen dat de ellende snel voorbij is.
Dat doe ik al een tijdje en het bevalt me heel goed.
Natuurlijk hou ik af en toe wel bij wat de wetenschappers vertellen, maar de rest laat ik zo veel mogelijk links liggen.
Vanavond kwamen er tijdens LdL ook interviews met een aantal mensen voorbij en het enige wat ik hoorde was klagen en zelfmedelijden, dus ook maar uitgezet.
 

JMD

Well-known member
De eerste 2 prikken werken niet tegen de variant, de booster wel. Maar de booster is gewoon het vaccin van de 1e prik. Het word steeds mooier.
Die redenatie hoorde ik gisteren op het nieuws, maar dacht toen aan een fout op d3 redactie (kan gebeuren), maar het is vanavond ook gezegd op de persconferentie?
 

JMD

Well-known member
Ja die snapte ik ook niet.

Ik ga geloof ik maar die persconferenties niet meer kijken. Ik ga steeds meer tegenstrijdigheden ontdekken in alles wat die mensen lopen uit te kramen daar. Oogkleppen op, focussen op de dingen waar ik wel invloed op heb en dan maar hopen dat de ellende snel voorbij is.
Ik heb alleen de eerste 3 of 4 gekeken. Ook meer omdat dat voor mijn gevoel toen unieke gebeurtenissen waren, inmiddels was dit de 34e ofzo… punt is dat je ongeveer 1 dag van te voren alles al weet, dus zo’n conferentie zegt weinig. En ze maken ook fouten: op Rijksoverheid.NL staat dat er alleen toetsen op school gemaakt mogen worden die voor het examen meetellen. Rutte schijnt vanavond gezegd te hebben dat de lessen aan examen klassen wel door mogen gaan…
 

De Wolf

Well-known member
Die redenatie hoorde ik gisteren op het nieuws, maar dacht toen aan een fout op d3 redactie (kan gebeuren), maar het is vanavond ook gezegd op de persconferentie?
Dat het eigenlijk een ander virus is waar de vaccins niet goed tegen beschermen.
 
Bovenaan