Bonehead
Well-known member
Maar bij de NOS is het bronafhankelijk.Citeren doet men nog altijd met aanhalingstekens (") dus, tsja.
Maar bij de NOS is het bronafhankelijk.Citeren doet men nog altijd met aanhalingstekens (") dus, tsja.
Heb je daar ook een filmpje van ?Zijn opvolger bij VI had geloof ik ook een scherpe vraag.
Ja die snapte ik ook niet.De eerste 2 prikken werken niet tegen de variant, de booster wel. Maar de booster is gewoon het vaccin van de 1e prik. Het word steeds mooier.
Dat doe ik al een tijdje en het bevalt me heel goed.Ja die snapte ik ook niet.
Ik ga geloof ik maar die persconferenties niet meer kijken. Ik ga steeds meer tegenstrijdigheden ontdekken in alles wat die mensen lopen uit te kramen daar. Oogkleppen op, focussen op de dingen waar ik wel invloed op heb en dan maar hopen dat de ellende snel voorbij is.
Dan ga je toch een poosje weer op zwemles?Jawel, maar zwemmen gaat nou niet echt buiten op het moment.
Vertel!Ik heb al een optie om toch door te kunnen sporten
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Als van Zelst optimistisch is dan ziet het er heel goed uit, die is al 21 maanden pessimistisch
Misschien dit draadje maar eens lezen.
Nu Merlot Vine en OlifantT nog.Als van Zelst optimistisch is dan ziet het er heel goed uit, die is al 21 maanden pessimistisch
Die redenatie hoorde ik gisteren op het nieuws, maar dacht toen aan een fout op d3 redactie (kan gebeuren), maar het is vanavond ook gezegd op de persconferentie?De eerste 2 prikken werken niet tegen de variant, de booster wel. Maar de booster is gewoon het vaccin van de 1e prik. Het word steeds mooier.
Ik heb alleen de eerste 3 of 4 gekeken. Ook meer omdat dat voor mijn gevoel toen unieke gebeurtenissen waren, inmiddels was dit de 34e ofzo… punt is dat je ongeveer 1 dag van te voren alles al weet, dus zo’n conferentie zegt weinig. En ze maken ook fouten: op Rijksoverheid.NL staat dat er alleen toetsen op school gemaakt mogen worden die voor het examen meetellen. Rutte schijnt vanavond gezegd te hebben dat de lessen aan examen klassen wel door mogen gaan…Ja die snapte ik ook niet.
Ik ga geloof ik maar die persconferenties niet meer kijken. Ik ga steeds meer tegenstrijdigheden ontdekken in alles wat die mensen lopen uit te kramen daar. Oogkleppen op, focussen op de dingen waar ik wel invloed op heb en dan maar hopen dat de ellende snel voorbij is.
Dat het eigenlijk een ander virus is waar de vaccins niet goed tegen beschermen.Die redenatie hoorde ik gisteren op het nieuws, maar dacht toen aan een fout op d3 redactie (kan gebeuren), maar het is vanavond ook gezegd op de persconferentie?
Is het reizen naar het buitenland en/of naar Nederland ook aan banden gelegd?
Dus het is geen Sars-CoV-2 virus?Dat het eigenlijk een ander virus is waar de vaccins niet goed tegen beschermen.
Nou zullen we het dan ook niet onder Corona scharen, wel net zo makkelijk dan.Dat het eigenlijk een ander virus is waar de vaccins niet goed tegen beschermen.
Maar gelukkig zijn de winkels op Schiphol nog wel open.Nee, want het geld om KLM te steunen komt weer uit hetzelfde potje dus dat is op.
Dat begrijp ik zo langzamerhand wel.Nee, want het geld om KLM te steunen komt weer uit hetzelfde potje dus dat is op.