Coronavirus 2

Bonehead

Well-known member
Nee, een paar.

Nee, dat is hoe ik er steeds meer in sta. Heb de afgelopen twee jaar zo goed als alles gevolgd wat de overheid heeft gezegd met uitzondering van buiten bierdrinken met familie en vrienden e.d. 4 weken terug voor het eerst 'illegaal' naar een pokercashgame geweest op een industrie terrein in Leeuwarden in een illegale kroeg. Buiten dat denk ik 2x de avondklok getrotseerd in de vorige lockclown .

Wil ik meer vrijheid dan zal ik mij moeten vaccineren dan wel het virus krijgen . Ze ontzeggen mij nu al een kleine 2 maand de toegang tot de sportschool, mijn schoonfamilie wil in het voorjaar met zijn allen op vakantie in het buitenland ( als dat dan uberhaupt kan) , we zitten de eerste week van het nieuwe jaar ( was de planning denk dat het nu weinig zin heeft) in een vakantiehuisje en willen we daar van het zwembad gebruik maken dan moeten we dagelijks testen.

Morgen alweer een testafspraak staan want je wil ook nog wel wat leuks met de kids blijven doen.

Dus ja ik sta er voor het nieuwe jaar best wel dubbel in.
Hier draait het om wat mij betreft. En ik vind het eigenlijk heel zuur dat ik hier woorden over moet vuil maken. Ik ken tientallen mensen die in deze situatie zitten. Ze hebben voor hen moverende reden om zich niet te laten vaccineren. Dat wil zeggen dat zich in een hokje moeten laten drukken en het moet zeker ziet zeggen dat ze zich door mensen die zich niet interesseren om hun beweegredenen moeten laten veroordelen.

Uiteraard hebben de extremen de overhand. Elke vergelijking met Jodenvervolging gaat uiteraard mank omdat men een keuze heeft in tegenstelling tot het Jood zijn.

Waar ik SanMark en velen in mijn omgeving om respecteer is dat zij aanvaren wat het gevolg van hun keuze is en zij er naar handelen. Helaas kan ik dat niet zeggen over iedereen die die keuze maakt.

Respecteer ieders keuze!
 

zwammy

Well-known member
De eerste 2 prikken werken niet tegen de variant, de booster wel. Maar de booster is gewoon het vaccin van de 1e prik. Het word steeds mooier.
 

Mario

Well-known member
Alles dicht, dus iedereen zit de komende 3 weken weer in het bos en de parken. Of toch maar even de grens over.
 

Bonehead

Well-known member
  1. "Laatste weken veel minder gesport"

    
     Nederlanders hebben de afgelopen drie
    weken,gedurende de avondlockdown,veel
    minder gesport,meldt sportkoepel
    NOC*NSF op basis van een onderzoek
    waartoe het opdracht heeft gegeven.
    Bijna 30 procent is substantieel minder
    gaan sporten,of zelfs helemaal gestopt
    met sporten.

    "Een zorgwekkende ontwikkeling",zegt
    algemeen directeur Van den Tweel in het
    NOS Radio 1 Journaal.De gemiddelde
    sportfrequentie,hoeveel mensen sporten
    per week of maand,is volgens hem nog
    nooit zo laag geweest.

    Vooral jongeren en kinderen zijn minder
    gaan sporten,ziet NOC*NSF.
    
    volgende nieuws weer&verkeer sport

Ja, het staat tussen aanhalingstekens. De bron wordt niet vertrouwd.
 
Bovenaan