Dat werkt dus niet . Gaat over het minder sporten wat gestimuleerd word door de overheid.
Minder en dichter op elkaar. Sportscholen puilen uit tijdens de beperkte openingstijden.
Dat werkt dus niet . Gaat over het minder sporten wat gestimuleerd word door de overheid.
Hier draait het om wat mij betreft. En ik vind het eigenlijk heel zuur dat ik hier woorden over moet vuil maken. Ik ken tientallen mensen die in deze situatie zitten. Ze hebben voor hen moverende reden om zich niet te laten vaccineren. Dat wil zeggen dat zich in een hokje moeten laten drukken en het moet zeker ziet zeggen dat ze zich door mensen die zich niet interesseren om hun beweegredenen moeten laten veroordelen.Nee, een paar.
Nee, dat is hoe ik er steeds meer in sta. Heb de afgelopen twee jaar zo goed als alles gevolgd wat de overheid heeft gezegd met uitzondering van buiten bierdrinken met familie en vrienden e.d. 4 weken terug voor het eerst 'illegaal' naar een pokercashgame geweest op een industrie terrein in Leeuwarden in een illegale kroeg. Buiten dat denk ik 2x de avondklok getrotseerd in de vorige lockclown .
Wil ik meer vrijheid dan zal ik mij moeten vaccineren dan wel het virus krijgen . Ze ontzeggen mij nu al een kleine 2 maand de toegang tot de sportschool, mijn schoonfamilie wil in het voorjaar met zijn allen op vakantie in het buitenland ( als dat dan uberhaupt kan) , we zitten de eerste week van het nieuwe jaar ( was de planning denk dat het nu weinig zin heeft) in een vakantiehuisje en willen we daar van het zwembad gebruik maken dan moeten we dagelijks testen.
Morgen alweer een testafspraak staan want je wil ook nog wel wat leuks met de kids blijven doen.
Dus ja ik sta er voor het nieuwe jaar best wel dubbel in.
Ja, die vind ik ook wel lastig om te begrijpen.De eerste 2 prikken werken niet tegen de variant, de booster wel. Maar de booster is gewoon het vaccin van de 1e prik. Het word steeds mooier.
Heb je niet gehoord dat je buiten mag rennen, fietsen, hoepelen of weet ik wat zolang je maar aan de maatregelen houdt.Van 4x in de week sporten naar 0x in de week sporten.
Jawel, maar zwemmen gaat nou niet echt buiten op het moment.Heb je niet gehoord dat je buiten mag rennen, fietsen, hoepelen of weet ik wat zolang je maar aan de maatregelen houdt.
In Rusland doen ze het juist graag in de winterJawel, maar zwemmen gaat nou niet echt buiten op het moment.
Die nemen gewoon een flinke slok wodka en springen in hun blote gat in het water.Gewoon goede kleding.
- "Laatste weken veel minder gesport"
Nederlanders hebben de afgelopen drie
weken,gedurende de avondlockdown,veel
minder gesport,meldt sportkoepel
NOC*NSF op basis van een onderzoek
waartoe het opdracht heeft gegeven.
Bijna 30 procent is substantieel minder
gaan sporten,of zelfs helemaal gestopt
met sporten.
"Een zorgwekkende ontwikkeling",zegt
algemeen directeur Van den Tweel in het
NOS Radio 1 Journaal.De gemiddelde
sportfrequentie,hoeveel mensen sporten
per week of maand,is volgens hem nog
nooit zo laag geweest.
Vooral jongeren en kinderen zijn minder
gaan sporten,ziet NOC*NSF.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Dat heet citeren.
Citeren doet men nog altijd met aanhalingstekens (") dus, tsja.Je meent het.
Kennelijk vertrouwen ze deze bron niet en andere kennelijk wel.