Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Ze weten het niet wat het doet en wat het is. Maar ze weten zeker dat de 3e prik wel werkt 🎉

En straks komt de figro variant en daar werkt de 4e prik zeker tegen.

Maar Afrika krijgt geen vaccins, want het virus pakt alleen maar de landen met geld.
 

De Wolf

Well-known member
Ze weten het niet wat het doet en wat het is. Maar ze weten zeker dat de 3e prik wel werkt 🎉

En straks komt de figro variant en daar werkt de 4e prik zeker tegen.

Maar Afrika krijgt geen vaccins, want het virus pakt alleen maar de landen met geld.
Het heeft ook meer nut om mensen in Afrika te vaccineren dan iemand van 40 een boosterprik te geven. We worden toch allemaal wel een keer ziek. Uiteindelijk is doel van de prik ook ernstig ziekbeeld te voorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af of deze maatregelen niet een druppel op de gloeiende plaat zal zijn.
Er zal vast wel eens iemand in een winkel besmet raken maar de grote massa is op werk, school of in een woonhuis. Nu zijn alleen de basisscholen dicht maar de rest gaat gewoon door.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag mij af of deze maatregelen niet een druppel op de gloeiende plaat zal zijn.
Er zal vast wel eens iemand in een winkel besmet raken maar de grote massa is op werk, school of in een woonhuis. Nu zijn alleen de basisscholen dicht maar de rest gaat gewoon door.

Beter sluiten we alle woonhuizen.
 
Bovenaan