FakeNiEuwS!!111!!11Mijn maat werkt bij de DELA en hij werkt nu shifts van 7 dagen en 3 dagen vrij omdat er nu wel heel veel mensen doodgaan....
Zou hij dan een geheime relatie hebben?FakeNiEuwS!!111!!11
Verschrikkelijk.Yes gezellig. Zin in.
Die zijn voor de antivaxxers als de deportaties gaan beginnen.Pfff, daar hebben ze massagraven voor ontworpen.
Nee, we zijn allemaal gelijk. Stapelen!!!!Die zijn voor de antivaxxers als de deportaties gaan beginnen.
Ik ga zeker niet in hetzelfde gat als een Fries die in Limburg woont...Nee, we zijn allemaal gelijk. Stapelen!!!!
Ik leef veel langer dan jij, maak je niet drukIk ga zeker niet in hetzelfde gat als een Fries die in Limburg woont...
We hebben allang vastgelegd dat alle import-Limburgers in hetzelfde gat worden geflikkerd.Ik ga zeker niet in hetzelfde gat als een Fries die in Limburg woont...
Als ik de zelfbenoemde geleerden mag geloven is het weer veeeeeeeel te laat en had iedereen dit in november al aan zien komen. Alleen jammer dat je in november niemand hoorde over een harde lockdown.Lekker dan, mogen we maandag eindelijk weer uit quarantaine is alles dicht.
Anderzijds, dit is volgens mij de eerste keer dat het kabinet op tijd lijkt in te grijpen!
Zolang er na 5 uur geen avondklok is blijft het dweilen met de kraan open.
Ja, dat is wel gek, deze variant is écht de griep zo te zien