Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Op die anderhalve meter na ook niet?

De vraag is dan ook: hoe krijg je die driekwart er weer bij.

Kundige mensen aan te stellen en mensen met dubbele agenda s dood te schieten, maar dat mag niet dus doe dan maar buiten flikkeren.

Nee, niet te doen. Ook gewoon werken als je in contact bent geweest. Wassen neus, overal problemen. Als de zorg dadelijk omvalt heb je echt de poppen aan het dansen. Maar goed, we gaan maar weer door. Nu 2 dagen vrij met de meisjes, dus ze kennen allemaal de moord stikken 😅
 

gevegt

Well-known member
Ik heb dan nog liever Rutte hoewel ik hem net zo geloofwaardig vind al Sinterklaas.
Die is tenminste nog duidelijker tijdens de persconferenties.
Ik niet.
Rutte is de heeft de macht en bepaalt uiteindelijk hoe ze met 1 mond praten.
Hij is een bewezen leugenaar en traineert al jaren bewust alles waar hij verantwoordelijk voor is wat fout is gegaan.
Kijk altijd wie de machtigste is. Dan heb je al heel snel degene te pakken die verantwoordelijk is voor wat er gebeurd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als het inderdaad zo is dat die Omikron variant een stuk milder is dan de voorgaande varianten, is het dan niet een beter idee om die een beetje rond te laten gaan, zodat we wat meer groepsimmuniteit opbouwen? Of is het de bedoeling dat we de rest van ons leven van lockdown naar lockdown leven en om de paar maanden, wanhopig als we zijn, een prikje gaan halen bij de lokale GGD?
 

gevegt

Well-known member
Als het inderdaad zo is dat die Omikron variant een stuk milder is dan de voorgaande varianten, is het dan niet een beter idee om die een beetje rond te laten gaan, zodat we wat meer groepsimmuniteit opbouwen?
Misschien wel, maar dan moet je het wel zeker weten. Dat is tot nu toe niet het geval.
 

Forza AZ

Well-known member
Als het inderdaad zo is dat die Omikron variant een stuk milder is dan de voorgaande varianten, is het dan niet een beter idee om die een beetje rond te laten gaan, zodat we wat meer groepsimmuniteit opbouwen? Of is het de bedoeling dat we de rest van ons leven van lockdown naar lockdown leven en om de paar maanden, wanhopig als we zijn, een prikje gaan halen bij de lokale GGD?
Hij kan wel veel milder zijn (al is dat nog helemaal niet zeker), maar als hij zich veel sneller verspreid, dan zullen de absolute aantallen mensen die in het ziekenhuis belanden alsnog groter zijn. Dat zal in ieder geval de redenering zijn van het OMT.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien wel, maar dan moet je het wel zeker weten. Dat is tot nu toe niet het geval.
Ok, maar waar stopt dit dan? We naderen nu twee jaar leven met corona. En om de zoveel tijd komt er een nieuwe variant en raken we weer met z'n allen in paniek. Waar is het licht aan het einde van de tunnel? Kan toch niet dat we zo de komende tientallen jaren gaan leven?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Joost

Well-known member
Ik ook, maar 3 kwart heeft geen vertrouwen meer.

Op het werk trouwens niet, ook niet te doen.

Er is wel een verschil tussen geen vertrouwen meer en je niet meer aan de maatregelen houden.

Ik denk dat het vertrouwen in Rutte en De Jonge op een dieptepunt zit maar dat de maatregelen an sich goed worden nageleefd.
 

SanMark.

Well-known member
Ok, maar waar stopt dit dan? We naderen nu twee jaar leven met corona. En om de zoveel tijd komt er een nieuwe variant en raken we weer met z'n allen in paniek. Waar is het licht aan het einde van de tunnel? Kan toch niet dat we zo de komende tientallen jaren gaan leven?
Het OMT raakt in paniek en de zure 70 jarige plus mannen als Derksen, Jolink, Smeets en van Rossum.
 

gevegt

Well-known member
Ok, maar waar stopt dit dan? We naderen nu twee jaar leven met corona. En om de zoveel tijd komt er een nieuwe variant en raken we weer met z'n allen in paniek. Waar is het licht aan het einde van de tunnel? Kan toch niet dat we zo de komende tientallen jaren gaan leven?
Als ik de voorzichtige prognose van de kenners mag geloven is deze mutatie al milder en zal dat evalueren tot de andere covid varianten.
Als dit het geval blijkt te zijn, en het virus blijft zich zo snel uit te doven kan het binnen twee jaar onschuldig zijn.
Let wel, het blijven prognoses.
 

SanMark.

Well-known member
Er is wel een verschil tussen geen vertrouwen meer en je niet meer aan de maatregelen houden.

Ik denk dat het vertrouwen in Rutte en De Jonge op een dieptepunt zit maar dat de maatregelen an sich goed worden nageleefd.
Ik heb er al in meer dan een jaar geen vertrouwen meer in, al heb ik mij aan zo goed als alle regels gehouden, en als dank word je als ongevaccineerde hier op het forum continue voor wappie uitgemaakt en zelfs een keer debiel ,en in het echte leven word je door een de Jonge als hoofddader gezien voor al het foutbeleid van de afgelopen 10 jaar Rutte en co.

Ik kijk het in het nieuwe jaar nog een maandje aan, hoe fanatiek ik hier in blijf.
 
Bovenaan