gevegt
Well-known member
We zijn het eens!Ik ook, dus daarom moet Rutte opzouten.
We zijn het eens!Ik ook, dus daarom moet Rutte opzouten.
Op die anderhalve meter na ook niet?
De vraag is dan ook: hoe krijg je die driekwart er weer bij.
Hoe weet jij dat Mark weinig vertrouwen heeft in Hugo?Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Hugo dan Mark.
Wat een rare vraag, dat beweer en weet ik niet.Hoe weet jij dat Mark weinig vertrouwen heeft in Hugo?
Jij zegt dat jij meer vertrouwen hebt in Hugo dan dat Mark dat heeft.Wat een rare vraag, dat beweer en weet ik niet.
Jij zegt dat jij meer vertrouwen hebt in Hugo dan dat Mark dat heeft.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Hugo dan Mark.
Dat zeg ik dus helemaal niet.Hoe weet jij dat Mark weinig vertrouwen heeft in Hugo?
Dat zei je wel.Dat zeg ik dus helemaal niet.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Hugo dan Mark (heeft).
Ik heb dan nog liever Rutte hoewel ik hem net zo geloofwaardig vind al Sinterklaas.Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Hugo dan Mark.
Ik niet.Ik heb dan nog liever Rutte hoewel ik hem net zo geloofwaardig vind al Sinterklaas.
Die is tenminste nog duidelijker tijdens de persconferenties.
Misschien wel, maar dan moet je het wel zeker weten. Dat is tot nu toe niet het geval.Als het inderdaad zo is dat die Omikron variant een stuk milder is dan de voorgaande varianten, is het dan niet een beter idee om die een beetje rond te laten gaan, zodat we wat meer groepsimmuniteit opbouwen?
Hij kan wel veel milder zijn (al is dat nog helemaal niet zeker), maar als hij zich veel sneller verspreid, dan zullen de absolute aantallen mensen die in het ziekenhuis belanden alsnog groter zijn. Dat zal in ieder geval de redenering zijn van het OMT.Als het inderdaad zo is dat die Omikron variant een stuk milder is dan de voorgaande varianten, is het dan niet een beter idee om die een beetje rond te laten gaan, zodat we wat meer groepsimmuniteit opbouwen? Of is het de bedoeling dat we de rest van ons leven van lockdown naar lockdown leven en om de paar maanden, wanhopig als we zijn, een prikje gaan halen bij de lokale GGD?
Ok, maar waar stopt dit dan? We naderen nu twee jaar leven met corona. En om de zoveel tijd komt er een nieuwe variant en raken we weer met z'n allen in paniek. Waar is het licht aan het einde van de tunnel? Kan toch niet dat we zo de komende tientallen jaren gaan leven?Misschien wel, maar dan moet je het wel zeker weten. Dat is tot nu toe niet het geval.
Ik ook, maar 3 kwart heeft geen vertrouwen meer.
Op het werk trouwens niet, ook niet te doen.
Het OMT raakt in paniek en de zure 70 jarige plus mannen als Derksen, Jolink, Smeets en van Rossum.Ok, maar waar stopt dit dan? We naderen nu twee jaar leven met corona. En om de zoveel tijd komt er een nieuwe variant en raken we weer met z'n allen in paniek. Waar is het licht aan het einde van de tunnel? Kan toch niet dat we zo de komende tientallen jaren gaan leven?
Als ik de voorzichtige prognose van de kenners mag geloven is deze mutatie al milder en zal dat evalueren tot de andere covid varianten.Ok, maar waar stopt dit dan? We naderen nu twee jaar leven met corona. En om de zoveel tijd komt er een nieuwe variant en raken we weer met z'n allen in paniek. Waar is het licht aan het einde van de tunnel? Kan toch niet dat we zo de komende tientallen jaren gaan leven?
Ik moet af en toe zo lachen om je posts.Het OMT raakt in paniek en de zure 70 jarige plus mannen als Derksen, Jolink, Smeets en van Rossum.
Ik heb er al in meer dan een jaar geen vertrouwen meer in, al heb ik mij aan zo goed als alle regels gehouden, en als dank word je als ongevaccineerde hier op het forum continue voor wappie uitgemaakt en zelfs een keer debiel ,en in het echte leven word je door een de Jonge als hoofddader gezien voor al het foutbeleid van de afgelopen 10 jaar Rutte en co.Er is wel een verschil tussen geen vertrouwen meer en je niet meer aan de maatregelen houden.
Ik denk dat het vertrouwen in Rutte en De Jonge op een dieptepunt zit maar dat de maatregelen an sich goed worden nageleefd.