Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Als ik de zelfbenoemde geleerden mag geloven is het weer veeeeeeeel te laat en had iedereen dit in november al aan zien komen. Alleen jammer dat je in november niemand hoorde over een harde lockdown.
In het voorjaar ( ongeveer ten tijde van Dansen met Jansen) werd er al gezegd dat je in het najaar weer in de problemen zou komen.
 

De Wolf

Well-known member
Uiteraard maar een dringend advies dus we kunnen met 10 man aan de kerstafel zitten.

'Vier mensen met Kerst'​

De groepsgrootte buiten wordt naar maximaal 2 personen teruggebracht. Binnen zouden ook maximaal 2 bezoekers mogen komen. Naar verluidt komt er een uitzondering voor de Kerstdagen: dan zijn er 4 bezoekers welkom. Voor Oud en Nieuw zou deze uitzondering niet gelden.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, de meeste debielen komen voor uit het neef en nicht huwelijk, daar blijkt je iq niet zo goed tegen te kennen.

Ik ga vanavond in ieder geval niet rellen, maar ik maak me ook niet zo druk over wat ze bepalen in den Haag. Wij maken hier zelf wel uit wat we doen.
 

Mario

Well-known member
Uiteraard maar een dringend advies dus we kunnen met 10 man aan de kerstafel zitten.

'Vier Kerst met mensen '​

De groepsgrootte buiten wordt naar maximaal 2 personen teruggebracht. Binnen zouden ook maximaal 2 bezoekers mogen komen. Naar verluidt komt er een uitzondering voor de Kerstdagen: dan zijn er 4 bezoekers welkom. Voor Oud en Nieuw zou deze uitzondering niet gelden.
👍
 

Maasveld

Well-known member
Mwah, de meeste debielen komen voor uit het neef en nicht huwelijk, daar blijkt je iq niet zo goed tegen te kennen.

Ik ga vanavond in ieder geval niet rellen, maar ik maak me ook niet zo druk over wat ze bepalen in den Haag. Wij maken hier zelf wel uit wat we doen.
Urk dus?
 

De Wolf

Well-known member
Mwah, de meeste debielen komen voor uit het neef en nicht huwelijk, daar blijkt je iq niet zo goed tegen te kennen.

Ik ga vanavond in ieder geval niet rellen, maar ik maak me ook niet zo druk over wat ze bepalen in den Haag. Wij maken hier zelf wel uit wat we doen.
Vind Volendam nog meevallen.
 
Bovenaan