Het heeft ook meer nut om mensen in Afrika te vaccineren dan iemand van 40 een boosterprik te geven. We worden toch allemaal wel een keer ziek. Uiteindelijk is doel van de prik ook ernstig ziekbeeld te voorkomen.Ze weten het niet wat het doet en wat het is. Maar ze weten zeker dat de 3e prik wel werkt 🎉
En straks komt de figro variant en daar werkt de 4e prik zeker tegen.
Maar Afrika krijgt geen vaccins, want het virus pakt alleen maar de landen met geld.
Kunnen we volgende week nog bij de AH. Ik voorspel volgende week een groot mierennest bij het vlees en het brood.Leuk woord: paniekwinkelen
Ik heb alles al binnen. Dat heet vooruit kijken en regeren. Ik kan zo in het kabinet...Vandaag nog even kerstcadeaus halen, dat wordt lachen...
Vandaag nog even kerstcadeaus halen, dat wordt lachen...
Gezellig toch? Lekker even rellen, en daarna kerst vieren.En vervolgens met de kerst gaat iedereen weer bij elkaar zitten
Dat kan alleen als je bij de NAM een opleiding tot jaknikker hebt gevolgd.Ik heb alles al binnen. Dat heet vooruit kijken en regeren. Ik kan zo in het kabinet...
Ik vraag mij af of deze maatregelen niet een druppel op de gloeiende plaat zal zijn.
Er zal vast wel eens iemand in een winkel besmet raken maar de grote massa is op werk, school of in een woonhuis. Nu zijn alleen de basisscholen dicht maar de rest gaat gewoon door.