Twee weken geleden inderdaad, daarna is het weer in stijgende lijn gegaan (dat heb ik ook gemeld)Vorige week kwam je hier toch ook al mee? Voorlopig komen er per dag 100 man extra bij in het ziekenhuis en ik zie dat voorlopig nog niet eindigen.
Twee weken geleden inderdaad, daarna is het weer in stijgende lijn gegaan (dat heb ik ook gemeld)Vorige week kwam je hier toch ook al mee? Voorlopig komen er per dag 100 man extra bij in het ziekenhuis en ik zie dat voorlopig nog niet eindigen.
Ik ben nog mild. Hier in Sneek zijn we voorstander om Urk af te steken.Haha gij bent hartstikke gek.
Leuk advies maar...
Adviezen voor eigenaren van honden en katten
Voor huisdiereigenaren uit een huishouden met COVID-19 worden extra voorzorgsmaatregelen geadviseerd:
- Vermijd contact met je huisdier, knuffel niet en laat je niet likken.
- Houd honden en katten zoveel mogelijk binnen tijdens je isolatie- of quarantaineperiode en/of die van je huisgenoten.*
- Laat honden enkel kort en aangelijnd uit.
- Laat een niet-zieke huisgenoot voor het huisdier zorgen, als dat mogelijk is.
- Goede hygiëne is extra belangrijk.
Zonder cijfers kun je dat helemaal niet weten. Maar goed, lekker blijven schoppen.God beschikt en medische zorg doen we niet aan, dus die gaan vanzelf wel dood. O wacht....toch wel graag in het ziekenhuis.
Over dat gedeelte had ik het niet eens.Ik ben nog mild. Hier in Sneek zijn we voorstander om Urk af te steken.
Ik zou het niet vreemd vinden om mensen die met bijvoorbeeld bejaarden omgaat wat vaker te testen.Over dat gedeelte had ik het niet eens.
Is wakker!!111!!!11Nog een jaar dat geneuzel trek ik niet meer. Laat er 300.000 afsterven. Werkloosheid, woningnood en pensioenen varen er wel bij. Reset...
Ik zou het niet vreemd vinden om mensen die met bijvoorbeeld bejaarden omgaat wat vaker te testen.
Win win dus.Dit zal tenminste de druk op de zorg drastisch laten afnemen.
Win win dus.
Ik zou het niet vreemd vinden als er dan geen zorgmedewerkers meer over zijn om er mee om te gaan. Maar goed, je kan het altijd voorstellen.Ik zou het niet vreemd vinden om mensen die met bijvoorbeeld bejaarden omgaat wat vaker te testen.
Nou gemeentes als Rotterdam, Amsterdam en Den Haag dan ook maar.Weer van die maatregelen die weinig doen. Gevaccineerden kunnen ook besmetten. Ik zou zeggen begin eerst maar iedereen binnen de zorg een of twee keer per week testen wanneer ze met kwetsbare personen omgaan.
Daarnaast gemeenten zoals Urk, Staphorst etc. iedereen de komende twee weken verplicht thuis laten zitten.
Daar maar 1G invoeren.Nou gemeentes als Rotterdam, Amsterdam en Den Haag dan ook maar.
Wij hebben hier gewoon 4GDaar maar 1G invoeren.
Gevegt, Groene scout ...Wij hebben hier gewoon 4G