Coronavirus 2

Maasveld

Well-known member
Leuk advies maar...

Adviezen voor eigenaren van honden en katten​

Voor huisdiereigenaren uit een huishouden met COVID-19 worden extra voorzorgsmaatregelen geadviseerd:

  • Vermijd contact met je huisdier, knuffel niet en laat je niet likken.
  • Houd honden en katten zoveel mogelijk binnen tijdens je isolatie- of quarantaineperiode en/of die van je huisgenoten.*
  • Laat honden enkel kort en aangelijnd uit.
  • Laat een niet-zieke huisgenoot voor het huisdier zorgen, als dat mogelijk is.
  • Goede hygiëne is extra belangrijk.
 

Miramar

Well-known member
Nog een jaar dat geneuzel trek ik niet meer. Laat er 300.000 afsterven. Werkloosheid, woningnood en pensioenen varen er wel bij. Reset...
 

zwammy

Well-known member
Ik zou het niet vreemd vinden om mensen die met bijvoorbeeld bejaarden omgaat wat vaker te testen.
Ik zou het niet vreemd vinden als er dan geen zorgmedewerkers meer over zijn om er mee om te gaan. Maar goed, je kan het altijd voorstellen.
 

Wigboldus

Well-known member
Weer van die maatregelen die weinig doen. Gevaccineerden kunnen ook besmetten. Ik zou zeggen begin eerst maar iedereen binnen de zorg een of twee keer per week testen wanneer ze met kwetsbare personen omgaan.
Daarnaast gemeenten zoals Urk, Staphorst etc. iedereen de komende twee weken verplicht thuis laten zitten.
Nou gemeentes als Rotterdam, Amsterdam en Den Haag dan ook maar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Op hoeveel procent van de Great Reset zitten we nu? Ik hoorde dat de Great Reset ook alle schulden weg tovert, dat is wel een goede marketingslogan
 
Bovenaan