Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Ik zou het niet vreemd vinden om mensen die met bijvoorbeeld bejaarden omgaat wat vaker te testen.
Ik zou het niet vreemd vinden als er dan geen zorgmedewerkers meer over zijn om er mee om te gaan. Maar goed, je kan het altijd voorstellen.
 

Wigboldus

Well-known member
Weer van die maatregelen die weinig doen. Gevaccineerden kunnen ook besmetten. Ik zou zeggen begin eerst maar iedereen binnen de zorg een of twee keer per week testen wanneer ze met kwetsbare personen omgaan.
Daarnaast gemeenten zoals Urk, Staphorst etc. iedereen de komende twee weken verplicht thuis laten zitten.
Nou gemeentes als Rotterdam, Amsterdam en Den Haag dan ook maar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Op hoeveel procent van de Great Reset zitten we nu? Ik hoorde dat de Great Reset ook alle schulden weg tovert, dat is wel een goede marketingslogan
 

Eef de Kip

Well-known member
Covid uitbraken is toch niet zo erg? Het gaat erom dat ze niet overlijden of in het ziekenhuis terecht komen.
En wat bedoel je met "omvallen"?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Nee idd, het zegt bitter weinig.
Ik hoorde laatst iemand die was overleden na het kijken van studio Sport.

verder zie ik in dat stukje : "doordat mensen zelf meldingen doen", dan word het al lastig om conclusies te verbinden maar goed, het is voor mij iig geen aanwijzing dat mensen omvallen door het vaccineren maar wellicht dat jij het anders ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Vandaar weer 100 meer in de ziekenhuizen, ik ben benieuwd wanneer dit weer stopt. Ik begin er een beetje schijtziek van te worden, nu weer een pakket maatregelen. Maar ik doe er gewoon aan mee hoor, weer dat klotemondkapje op, bah.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaar weer 100 meer in de ziekenhuizen, ik ben benieuwd wanneer dit weer stopt. Ik begin er een beetje schijtziek van te worden, nu weer een pakket maatregelen. Maar ik doe er gewoon aan mee hoor, weer dat klotemondkapje op, bah.
Dit is dus zo langzamerhand wel de grote vraag. We zijn inmiddels de anderhalf jaar met deze shit gepasseerd en naderen nu de twee jaar. En gezien het verloop van de pandemie, zie ik niet in hoe we er ooit vanaf gaan komen.
 
Bovenaan