Eef de Kip
Well-known member
Zal een keertje tijd worden dat dat bewaarheid wordt.Dat zie je ook al decennia in SF films
Zal een keertje tijd worden dat dat bewaarheid wordt.Dat zie je ook al decennia in SF films
Vorige week kwam je hier toch ook al mee? Voorlopig komen er per dag 100 man extra bij in het ziekenhuis en ik zie dat voorlopig nog niet eindigen.Over effect gesproken, al vier dag op rij daalt het groeipercentage qua besmettingen.
'Den Haag Bruist', is inmiddels vervangen door 'Den Haag Knuppelt', dus helmen op mensen...Ik zag ergens voorbij komen dat je dit weekend in Den Haag mag demonstreren.
Alleen met QR code toch?Ik zag ergens voorbij komen dat je dit weekend in Den Haag mag demonstreren.
Dat thuiswerken advies is prima, dat hou ik nog wel een paar jaar vol
Wat is je punt?Reminder, voor wie het even is vergeten...
Wordt wakker!!111!!!11Wat is je punt?
Welke voorgenomen afspraken doel je op?Het kabinet komt de voorgenomen afspraken niet na. Maar dat kunnen we niet echt verrassend noemen. Maar het is de schuld van de ongevaccineerden uit Urk en Staphorst. Dus die doodschieten en alle maatregelen kunnen er weer af.
Leuk advies maar...Het kabinet komt de voorgenomen afspraken niet na. Maar dat kunnen we niet echt verrassend noemen. Maar het is de schuld van de ongevaccineerden uit Urk en Staphorst. Dus die doodschieten en alle maatregelen kunnen er weer af.
Het kabinet komt de voorgenomen afspraken niet na. Maar dat kunnen we niet echt verrassend noemen. Maar het is de schuld van de ongevaccineerden uit Urk en Staphorst. Dus die doodschieten en alle maatregelen kunnen er weer af.