Eens, maar hoeveel zullen dan omvallen. Nu ook covid uitbraken onder de gevaccineerden in zorgcentra (na 3e prik).Alles boven de 60 zou een derde prik moeten krijgen.
Eens, maar hoeveel zullen dan omvallen. Nu ook covid uitbraken onder de gevaccineerden in zorgcentra (na 3e prik).Alles boven de 60 zou een derde prik moeten krijgen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211101_94184622Covid uitbraken is toch niet zo erg? Het gaat erom dat ze niet overlijden of in het ziekenhuis terecht komen.
En wat bedoel je met "omvallen"?
Dit is dus zo langzamerhand wel de grote vraag. We zijn inmiddels de anderhalf jaar met deze shit gepasseerd en naderen nu de twee jaar. En gezien het verloop van de pandemie, zie ik niet in hoe we er ooit vanaf gaan komen.Vandaar weer 100 meer in de ziekenhuizen, ik ben benieuwd wanneer dit weer stopt. Ik begin er een beetje schijtziek van te worden, nu weer een pakket maatregelen. Maar ik doe er gewoon aan mee hoor, weer dat klotemondkapje op, bah.
Dan weten we in ieder geval de data waarop dingen niet gaan gebeuren.Gelukkig, we krijgen weer een nieuwe routekaart!
Hangt er vanaf of er ook daadwerkelijk op gecontroleerd gaat worden. In de supermarkten die ik bezoek heb ik in de vorige periode dat mondkapjes verplicht waren letterlijk 0x een controleur gezien.Mondkapjes weer in de supermarkt, da's kut.
Ik mag toch hopen dat nu ook bij het kabinet wel duidelijk is dat stadions geen besmettingshaarden zijn zoals het ADE wel weer bleek...Benieuwd hoe lang we nog naar het stadion kunnen. Dat zal wel de volgende stap in maatregelen zijn.
Welke duiding moet je hebben?Zonder duiding kun je er vaak weinig mee.
Maakt dat zoveel verschil? Jij werkt in het ziekenhuis dus zal er meer verstand van hebben.Misschien dat de ligduur er ook iets mee te maken heeft?
Patienten op de IC bestaan doorgaans uit Traumatologie en Chirurgie. Dat tweede is planbaar. De IC als achterwacht. Patienten liggen daar 1, hooguit 2 dagen. Coronapatienten lagen weken op de IC. Als er geen corona patienten hadden gelegen hadden er veel meer patienten kunnen liggen na planbare zorg. De zorg die juist afgeschaald is geweest. Dan verbazen de cijfers niet echt.Maakt dat zoveel verschil? Jij werkt in het ziekenhuis dus zal er meer verstand van hebben.
In ander nieuws, de cijfers die Hugo niet wil laten zien.
Twitter Publish
publish.twitter.com
Ook logisch aangezien de werking afneemt bij kwetsbare ouderen.
Dus al die mensen zijn voor niets naar Duitsland verplaatst?