Bah, wat een nuance.Patienten op de IC bestaan doorgaans uit Traumatologie en Chirurgie. Dat tweede is planbaar. De IC als achterwacht. Patienten liggen daar 1, hooguit 2 dagen. Coronapatienten lagen weken op de IC. Als er geen corona patienten hadden gelegen hadden er veel meer patienten kunnen liggen na planbare zorg. De zorg die juist afgeschaald is geweest. Dan verbazen de cijfers niet echt.
leuk hoor, en nog wel van een onafhankelijk journalistiek platform. Als ze maar niet enigszins gekleurd zijn.Wel leuk dat er een live nabeschouwing is van de persconferentie op Blckbx.tv, voor wie het echt niet meer ziet zitten.
Gisteravond nog iemand die vertelde dat er in de tijd dat een coronapatiënt op de IC ligt er iets van 15 hartoperaties kunnen worden uitgevoerd.Bah, wat een nuance.
Hoe is het eigenlijk bij jullie, volle IC of gewoon business as usual?Misschien dat de ligduur er ook iets mee te maken heeft?
Dus als je het echt niet meer ziet zitten ga je hier naar kijken?Een vriendje van Robert Jensen. Leuk!
😂Dus als je het echt niet meer ziet zitten ga je hier naar kijken?
Je zou het ook kunnen omdraaien: ze moedigen veiliger sporten aan door mensen te laten vaccineren of te testen die nog geen corona hebben gehad.Compleet gestoord zijn ze. Overgewicht is gevaarlijk bij corona en ga je het sporten ontmoedigen. Onbegrijpelijk.
Succes!donderdag, bedankt!
Dit is dus vaccinatiedwang, hè. Ik ken mensen die om allerlei redenen geen prik nemen. Hun goed recht, keuzevrijheid is een prachtig iets. Maar die kunnen dan straks letterlijk hun werk niet meer doen.Succes!
Oh kijk, we gaan naar een QR-codeplicht voor werknemers in allerlei sectoren. Goed idee!
Dat worden heel veel ziekmeldingen denk ik.Dit is dus vaccinatiedwang, hè. Ik ken mensen die om allerlei redenen geen prik nemen. Hun goed recht, keuzevrijheid is een prachtig iets. Maar die kunnen dan straks letterlijk hun werk niet meer doen.
Ik denk eerder Australische toestanden.Dat worden heel veel ziekmeldingen denk ik.
Denk ut niet. De meeste weigeraars zijn werkloos of allochtonen in de bijstand. althans, in mijn omgeving. Poppenkast....Dat worden heel veel ziekmeldingen denk ik.
Het lijkt wel of je in paniek raakt.Ik denk eerder Australische toestanden.
Lol, ken veel gevaccineerden die de QR verafschuwen en hier niet aan mee gaan doen. Slimme mensen trouwens...Denk ut niet. De meeste weigeraars zijn werkloos of allochtonen in de bijstand. althans, in mijn omgeving. Poppenkast....
Inderdaad slim.Lol, ken veel gevaccineerden die de QR verafschuwen en hier niet aan mee gaan doen. Slimme mensen trouwens...