Coronavirus 2

Maasveld

Well-known member
Patienten op de IC bestaan doorgaans uit Traumatologie en Chirurgie. Dat tweede is planbaar. De IC als achterwacht. Patienten liggen daar 1, hooguit 2 dagen. Coronapatienten lagen weken op de IC. Als er geen corona patienten hadden gelegen hadden er veel meer patienten kunnen liggen na planbare zorg. De zorg die juist afgeschaald is geweest. Dan verbazen de cijfers niet echt.
Bah, wat een nuance.
 

Bernardo

Well-known member
Compleet gestoord zijn ze. Overgewicht is gevaarlijk bij corona en ga je het sporten ontmoedigen. Onbegrijpelijk.
 

gevegt

Well-known member
Compleet gestoord zijn ze. Overgewicht is gevaarlijk bij corona en ga je het sporten ontmoedigen. Onbegrijpelijk.
Je zou het ook kunnen omdraaien: ze moedigen veiliger sporten aan door mensen te laten vaccineren of te testen die nog geen corona hebben gehad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Succes!

Oh kijk, we gaan naar een QR-codeplicht voor werknemers in allerlei sectoren. Goed idee! :(
Dit is dus vaccinatiedwang, hè. Ik ken mensen die om allerlei redenen geen prik nemen. Hun goed recht, keuzevrijheid is een prachtig iets. Maar die kunnen dan straks letterlijk hun werk niet meer doen.
 

Mario

Well-known member
Dit is dus vaccinatiedwang, hè. Ik ken mensen die om allerlei redenen geen prik nemen. Hun goed recht, keuzevrijheid is een prachtig iets. Maar die kunnen dan straks letterlijk hun werk niet meer doen.
Dat worden heel veel ziekmeldingen denk ik.
 

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Denk ut niet. De meeste weigeraars zijn werkloos of allochtonen in de bijstand. althans, in mijn omgeving. Poppenkast....
Lol, ken veel gevaccineerden die de QR verafschuwen en hier niet aan mee gaan doen. Slimme mensen trouwens...
 
Bovenaan