gevegt
Well-known member
Welke reden voeren ze aan?Lol, ken veel gevaccineerden die de QR verafschuwen en hier niet aan mee gaan doen. Slimme mensen trouwens...
Welke reden voeren ze aan?Lol, ken veel gevaccineerden die de QR verafschuwen en hier niet aan mee gaan doen. Slimme mensen trouwens...
Waarom zou je als gevaccineerde hier niet aan mee doen?Lol, ken veel gevaccineerden die de QR verafschuwen en hier niet aan mee gaan doen. Slimme mensen trouwens...
Streng christelijke doen ook niet aan prikken net zoals een hoop PVDD volk.Denk ut niet. De meeste weigeraars zijn werkloos of allochtonen in de bijstand. althans, in mijn omgeving. Poppenkast....
Sorry!Bah, wat een nuance.
Het loopt vol. Zowel op de Long als op de IC. Ik hoorde vrijdag dat er weer een speciale Covid afdeling komt. En laat nu net die persoon die vorig jaar de afdeling heeft opgezet nu eindelijk drie weken vakantie hebben. Vorig seizoen ook zoiets in elkaar geflanst rond deze tijd en uiteindelijk heeft er geen patient gelegen en toen heb ik hem in april ontmanteld. Kost veel geld. Maar goed: Ze willen 22 november draaien en dan ben ik er net weer. Ze hebben mijn nummer, maar ik wil nog wel een weekje weg. En anders moeten ze het maar redden zonder mij.Hoe is het eigenlijk bij jullie, volle IC of gewoon business as usual?
Ouders langs de lijn ook. Maar detailhandel niet, want dat was volgens Rutte te lastig om te organiseren. Niet van deze planeet.Wtf? Als je georganiseerd wilt sporten, moet je een QR code hebben.
Zo, dat is wel een heel slimme, onderbouwde redenering.Omwille van het feit dat hier geen eind aan zal komen, dat niemand dat door heeft is mind blowing...
Omdat de ICT van de overheid harder lekt dan een oma van 90.Welke reden voeren ze aan?
Zo heb ik het ook gedaan.Omdat de ICT van de overheid harder lekt dan een oma van 90.
Ik heb het afgewacht totdat ik hem echt nodig was. Sinds een maand of twee dus. Terwijl ik meer dan een half jaar geleden al tweemaal gevaccineerd was.
Gewoon je laten testen voordat je inlogt, dan is er niets aan de hand.Ben benieuwd hoe lang ik DVK als QR weigeraar nog mag hosten. ;-)
Zucht, ben gevaccineerd... Die QR is het doel en inderdaad straks heel simpel online te implementeren.Gewoon je laten testen voordat je inlogt, dan is er niets aan de hand.
Waar is de QR dan werkelijk voor bedoelt?Zucht, ben gevaccineerd... Die QR is het doel en inderdaad straks heel simpel online te implementeren.
Dit komt wel een tikje aanmatigend over.dat niemand dat door heeft is mind blowing...
Die vond ik ook wel bijzonder. Dan is amateurcompetitie in het voetbal of welke sport dan ook toch vrijwel niet te doen?Wtf? Als je georganiseerd wilt sporten, moet je een QR code hebben.
Ik kijk gewoon op tv, geen last van.Bedankt voor de link! Vooral die chat lijn is echt gaaf!
Ik zit mij net te bedenken: Ik heb die hele QR code nog maar 1x gebruikt. En dan uiteraard zonder legitimatie. Dit geeft ook maar hoe goed die hele QR code werkt hier.Zo heb ik het ook gedaan.
Word ik verdomme niet gecontroleerd bij PEC - Heracles.