Coronavirus 2

Eef de Kip

Well-known member
Covid uitbraken is toch niet zo erg? Het gaat erom dat ze niet overlijden of in het ziekenhuis terecht komen.
En wat bedoel je met "omvallen"?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Nee idd, het zegt bitter weinig.
Ik hoorde laatst iemand die was overleden na het kijken van studio Sport.

verder zie ik in dat stukje : "doordat mensen zelf meldingen doen", dan word het al lastig om conclusies te verbinden maar goed, het is voor mij iig geen aanwijzing dat mensen omvallen door het vaccineren maar wellicht dat jij het anders ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Vandaar weer 100 meer in de ziekenhuizen, ik ben benieuwd wanneer dit weer stopt. Ik begin er een beetje schijtziek van te worden, nu weer een pakket maatregelen. Maar ik doe er gewoon aan mee hoor, weer dat klotemondkapje op, bah.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaar weer 100 meer in de ziekenhuizen, ik ben benieuwd wanneer dit weer stopt. Ik begin er een beetje schijtziek van te worden, nu weer een pakket maatregelen. Maar ik doe er gewoon aan mee hoor, weer dat klotemondkapje op, bah.
Dit is dus zo langzamerhand wel de grote vraag. We zijn inmiddels de anderhalf jaar met deze shit gepasseerd en naderen nu de twee jaar. En gezien het verloop van de pandemie, zie ik niet in hoe we er ooit vanaf gaan komen.
 

zwammy

Well-known member
Mondkapjes in de supermarkt zijn zo urgent dat het zaterdag al ingaat. Wat een farce toch. Man man man
 

De Wolf

Well-known member
Eind van de maand is het te druk in de winkelstraten dus dan ook maar een QR code voor winkels invoeren....
 

zwammy

Well-known member
Zonder duiding kun je er vaak weinig mee.
Welke duiding moet je hebben?

Volgens mij zijn cijfers, cijfers. Je zou misschien de jaren van de zware griepjaren er bij kunnen pakken als duiding. Maar je kunt stellen dat corona niet de boosdoener is. Maar goed, dat wist ieder weldenkend mens al, hoe mooi Rutte ook blijft zeveren over de maatregelen en de regels.
 

Bonehead

Well-known member
Maakt dat zoveel verschil? Jij werkt in het ziekenhuis dus zal er meer verstand van hebben.

In ander nieuws, de cijfers die Hugo niet wil laten zien.


Ook logisch aangezien de werking afneemt bij kwetsbare ouderen.
Patienten op de IC bestaan doorgaans uit Traumatologie en Chirurgie. Dat tweede is planbaar. De IC als achterwacht. Patienten liggen daar 1, hooguit 2 dagen. Coronapatienten lagen weken op de IC. Als er geen corona patienten hadden gelegen hadden er veel meer patienten kunnen liggen na planbare zorg. De zorg die juist afgeschaald is geweest. Dan verbazen de cijfers niet echt.
 
Bovenaan