Of iedereen blijft slapen!De illegale feestjes beginnen nu om 18.00 uur?
Of iedereen blijft slapen!De illegale feestjes beginnen nu om 18.00 uur?
Dit dus... Ik zit een beetje twitter te lezen en er zijn dus echt mensen die denken dat de feestjes nu gaan stoppen... Sorry, hoe naief ben je dan....De illegale feestjes beginnen nu om 18.00 uur?
Dus even kort door de bocht wiskundig: van 5% van 50.000 (2500) naar 10% van 39.000 (3900). Dat is een toename van rond de 60%. Als dat doorzet hebben we dus volgende week rond de 6400 VK-mutatiebesmettingen, die zorgen voor 21% van de besmettingen als de totale afname gelijk is.In een week is het aantal besmettingen van de Britse variant van 5 naar 10% gegaan.
Misschien later. Kabinet is het nog niet eens hoe laat de spertijd moet starten. Iets tussen 20.00 en middernacht.De illegale feestjes beginnen nu om 18.00 uur?
Ben benieuwd of dat onderstreepte betekent dat bv een wandelingetje 's avonds nog wel mag.
Ik nog niet, mogen ze wel opschieten, ik moet zondag weer om 22.15 op pad.Prima, ik heb toch zo'n verklaring.
Ik nog niet, mogen ze wel opschieten, ik moet zondag weer om 22.15 op pad.
Toen waren er in NL veel meer politieagenten (in verhouding) dan nu. Toen hadden we nog een flink leger (door de dienstplicht). Dat is er nu allemaal niet.Zouden ze dat ook gaan controleren?
Pa de Wolf werkte in de jaren 70 in de wegenbouw en had ontheffing voor de autoloze zondagen. Onderweg naar zijn werk toch een stuk of 3 keer gecontroleerd.
Toen waren er in NL veel meer politieagenten (in verhouding) dan nu. Toen hadden we nog een flink leger (door de dienstplicht). Dat is er nu allemaal niet.