Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Een beetje de zweep erover en er kunnen toch wel een paar stadions in Qatar gereed zijn?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hier zijn inmiddels terrassen open, pubs gaan volgende week weer open. Er wordt voorzichtiger gehandeld dan in Engeland, maar de cijfers hier in Schotland zijn vele malen beter m.b.t. besmettingen en doden. Wat dat betreft gaat het hier veruit het beste in het VK.
 

U.G.

Well-known member
Duurt nog iets langer. Zou 12 augustus moeten starten. Maar als de situatie zo blijft als nu, dan lijkt het me inderdaad sterk als de UEFA de wedstrijden daar laat spelen.

Het wordt idd best spannend nu met alle jongeren die vakantie in eigen land gaan vieren en de toeristen. Als ze de maatregelen versoepelen is het weer raak, Portugal is 1 vd landen die naar verhouding de meeste testen uitvoert.

Edit : spannend voor mijn eigen belangen, de CL in Lisboa kan me gestolen worden.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Het wordt idd best spannend nu met alle jongeren die vakantie in eigen land gaan vieren en de toeristen. Als ze de maatregelen versoepelen is het weer raak, Portugal is 1 vd landen die naar verhouding de meeste testen uitvoert.

Edit : spannend voor mijn eigen belangen, de CL in Lisboa kan me gestolen worden.

De Nederlanders hebben zich weer voorbeeldig gedragen in Albufeira ...
 

gevegt

Well-known member
Ik zie net beelden van de Portugese politie die Nederlandse jongeren wegdrijven.
Wat een mietjes zijn dat geworden.
 

U.G.

Well-known member
Ik zie net beelden van de Portugese politie die Nederlandse jongeren wegdrijven.
Wat een mietjes zijn dat geworden.

Een paar lauwe tikkies inderdaad. Mss omdat het buitenlandse kinderen zijn, vanwege amnesty international of de pers. :D
Ik kreeg op die leeftijd de ' migrantenkind op vakantie met grote mond die beter had moeten weten '- behandeling. Bijna tot 2x toe zelfs. Hoe dom kun je zijn ? Je leert zo ook wel wat anatomie trouwens, dat je bijv. beter je ribben kan breken dan kneuzen.
 

gevegt

Well-known member
Zo doen we het hier om COVID-19 buiten het veld te houden. (y)

Bij de eerste thuiswedstrijden wordt niet fysiek om entree gevraagd. In plaats daarvan worden enkele melkbussen neergezet waarin een gift gedaan kan worden. Op deze manier wordt contact zo veel mogelijk vermeden en is er een betere doorstroom.
 
Bovenaan