Coronavirus 2

U.G.

Well-known member
Opeens ging het snel. De vader van een vriend overleed in Italie, het schrijnendste was nog dat ie er destijds niet heen kon vliegen. De vader van 2 andere vrienden
( broers ) overleed kort daarna hier in R'dam. De moeder van een oud-collega overleed ook in diezelfde tijd. Moet wel gezegd worden dat de eerste 2 gevallen reeds vóór corona al aardig onderweg waren, zeg maar.
Een kapper die ik ken belandde sámen met z'n vrouwtje in het ziekenhuis. En een manager van een sportschool die ik ken lag ineens ook in het Erasmus ziekenhuis. Hun zijn weer allemaal ok.
 

U.G.

Well-known member
Jawel hoor, humor om te lachen dit. Hopelijk krijgt Trump het ook nog en gaan ze allebei dood. Zou beter zijn voor de wereld.

Vooral bij Bolsonaro neig ik hier zeker in mee te gaan. Maar mensen hebben wel massaal op deze gasten gestemd he. Ze zijn democratisch aan de macht gekomen. Geen ouderwetse junta of wat dan ook. Fair enough, you reap what you sow. Leef ermee Brazilie !
 

erka

Well-known member
Voor iedereen die zegt dat Nederland veel te zwaar heeft ingegrepen en liever het Zweedse model had gehad:

5f048aa35542c.png


Totale mislukking.
Kijk overigens even niet naar UK (missing data)
 

SanMark.

Well-known member
Voor iedereen die zegt dat Nederland veel te zwaar heeft ingegrepen en liever het Zweedse model had gehad:


Wie zegt dat dan ? Er waren volgens mij zeer weinig mensen voor het Zweeds model/Herd immunty in Nederland, behalve dan RIVM/Rutte kabinet in de eerste weken.
 

Forza AZ

Well-known member
Daar moet over 3 weken de CL afgespeeld gaan worden... Denk dat de UEFA nu al naarstig op zoek is naar een andere plek...
Duurt nog iets langer. Zou 12 augustus moeten starten. Maar als de situatie zo blijft als nu, dan lijkt het me inderdaad sterk als de UEFA de wedstrijden daar laat spelen.
 
Bovenaan