Wat fijn dat jij altijd zo gevoelig en medelevend bent.Sterkte allemaal heren.
Die van mij heeft altíjd hoofdpijn.Mijn vrouw en ik hadden best wat hoofdpijn medio februari.
Die van mij heeft altíjd hoofdpijn.
Vanaf vandaag hoeven kinderen tot 12 jaar geen anderhalve meter afstand te houden tot volwassenen dus voor de opa en oma heel goed nieuws.
Goh, verrassend... Dat werd al maanden gezegd.Page Not Found
www.henryford.com
En toch werd het tegengehouden...
Ik ben niet zo van Big Pharma complotten enz, geloof daar totaal niet in, maar dit is toch wel heel opvallend...
Het volgende punt waarop niet-viroloog De Hond gelijk gaat krijgen...Voor iemand die geen viroloog is heeft hij het toch verdomd vaak bij het rechte eind gehad (ook een paar keer mis natuurlijk).
De Hond heeft een totaal andere invalshoek gehad dan het RIVM. Hij heeft enkel naar de data gekeken die beschikbaar was. Het RIVM & de WHO zijn aan de slag gegaan met bestaande kennis over andere virussen en dat toegepast.Goh, verrassend... Dat werd al maanden gezegd.Page Not Found
www.henryford.com
En toch werd het tegengehouden...
Ik ben niet zo van Big Pharma complotten enz, geloof daar totaal niet in, maar dit is toch wel heel opvallend...
Net als dat wetenschappers nu oproepen dat er goed naar ventilatie moet worden gekeken vanaf komend najaar omdat aerosolen gevaarlijk zijn (https://www.ad.nl/binnenland/neem-v...erosolen-nu-eindelijk-eens-serieus~a02078859/)...
Het volgende punt waarop niet-viroloog De Hond gelijk gaat krijgen...Voor iemand die geen viroloog is heeft hij het toch verdomd vaak bij het rechte eind gehad (ook een paar keer mis natuurlijk).