Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Ik heb geen zin om het na te kijken maar hoe lang is MdH nu al bezig met deze data analyse en het kenbaar maken van zijn bevindingen ?

Volgens mij toch wel langer dan 1.5 maand geleden ?

Hij heeft eerst nog een paar keer bij OP1 of Jinek/Beau gezeten met zijn verhaal voordat hij in de ban werd gedaan.
 

JMD

Well-known member
Hij heeft eerst nog een paar keer bij OP1 of Jinek/Beau gezeten met zijn verhaal voordat hij in de ban werd gedaan.
En als hij daar zat, dan werd hem continu de mond gesnoerd doordat men ook tegenstanders van De Hond had uitgenodigd. Osterhaus cs mogen echter zonder tegengeluid daar praten.

De enige keer dat hij alleen bij Op1 (of was het M) zat en mocht uitpraten was toen het over het overlijden van zijn zoon ging.
 

de waan

Well-known member
Omdat De Hond als niet-wetenschapper nul verantwoordelijkheid heeft en dus zonder enige remmingen allerlei theorieën kan brengen en de 'knappe koppen' dat niet zomaar kunnen. Wetenschap vergt namelijk iets meer dan een zooi data en een excelletje.
 

erka

Well-known member
Mooie persco weer van Rutte.

Hij vind de regels voor terrassen goed nieuws voor liefhebbers...zoals hijzelf.
En hij ligt altijd direct met Macron te knuffelen maar dat kan nu niet.
 

de waan

Well-known member
Wel raar dat hij dat er niets bij zei toen hij bekend maakte dat de sekswerkers weer mogen beginnen.
 

Maasveld

Well-known member
Omdat De Hond als niet-wetenschapper nul verantwoordelijkheid heeft en dus zonder enige remmingen allerlei theorieën kan brengen en de 'knappe koppen' dat niet zomaar kunnen. Wetenschap vergt namelijk iets meer dan een zooi data en een excelletje.
Het mag toch op z'n minst zo onderhand wel een beetje onderzocht zijn.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat ik lid ga worden van Sang Verein Roda JC.
Die schijnen om de twee weken op vrijdag om 20:00 te repeteren.
 

Joost

Well-known member
Het mag toch op z'n minst zo onderhand wel een beetje onderzocht zijn.


De Hond zoekt natuurlijk ook wel de bronnen die aansluiten bij zijn theoriën. Hij kan ook makkelijk zeggen; dit is het. Wetenschappers zeggen vooral; dit is het misschien.
 
Bovenaan