Er zijn diverse gevallen bekend waarbij zangkoren (binnen) juist de verspreider waren naar een grotere groepWelke onderzoeken zijn er dat het virus zich verspreid met schreeuwen/ zingen en niet met praten? Waar staan die onderzoeken, laat ze maar eens zien.
Die worden afgepakt bij de ingang van het stadion... Want kan als wapen gebruikt worden...Neem een toeter mee. Dus op een vuvuzela blazen mag dus wel?
Kijk even op de site van De Hond, daar staat een voorbeeld beschreven...Welke onderzoeken zijn er dat het virus zich verspreid met schreeuwen/ zingen en niet met praten? Waar staan die onderzoeken, laat ze maar eens zien.
Tja, met die bierconsumptie daar is Rutte waarschijnlijk al buiten westen voordat de wedstrijd begint.En bij NAC.
Wel zingen in een koor maar niet in een stadion?! Beetje raar wel. Stadion is bovendien buitenlucht meestal.
En voetbalden in Milan, dus allemaal met de auto, bus of trein die kant op, zuipen in de kroeg en daarna het stadion in.Bergamo wordt als voorbeeld gegeven. Maar die supporters zullen daarvoor ook in de kroeg hebben gezeten.
En die zijn ook allemaal met treinen, bussen en auto's naar die wedstrijd afgereisd, omdat ze niet in Bergamo maar in Milaan speelden.Bergamo wordt als voorbeeld gegeven. Maar die supporters zullen daarvoor ook in de kroeg hebben gezeten.
Daarnaast speelden ze in Milaan, dus moesten ze allemaal met de trein, bus of auto reizen.Bergamo wordt als voorbeeld gegeven. Maar die supporters zullen daarvoor ook in de kroeg hebben gezeten.
Vervelende is alleen dat de ziekenhuizen ook overspoeld worden. Daar helpt minder testen niet tegen vrees ik.
Haha, dat had ik nog niet eens gezien. Zal wel kloppen, ik ken nog steeds zelf niemand met corona. Dichtsbijzijnd is iemand die iemand kent en dan die zijn ouders.