Jawel hoor, humor om te lachen dit. Hopelijk krijgt Trump het ook nog en gaan ze allebei dood. Zou beter zijn voor de wereld.Dat mogen we zeker niet grappig vinden, hè?
Dat mogen we zeker niet grappig vinden, hè?
Jawel hoor, humor om te lachen dit. Hopelijk krijgt Trump het ook nog en gaan ze allebei dood. Zou beter zijn voor de wereld.
Bolsonaro heeft Corona
Wat zijn ze in Portugal aan het doen trouwens? Gaat daar ook niet echt lekker.Specifieker kaartje:
Wat zijn ze in Portugal aan het doen trouwens?
Voor iedereen die zegt dat Nederland veel te zwaar heeft ingegrepen en liever het Zweedse model had gehad:
Daar moet over 3 weken de CL afgespeeld gaan worden... Denk dat de UEFA nu al naarstig op zoek is naar een andere plek...Wat zijn ze in Portugal aan het doen trouwens? Gaat daar ook niet echt lekker.
Groningen, lijkt me dé plek.Daar moet over 3 weken de CL afgespeeld gaan worden... Denk dat de UEFA nu al naarstig op zoek is naar een andere plek...
Duurt nog iets langer. Zou 12 augustus moeten starten. Maar als de situatie zo blijft als nu, dan lijkt het me inderdaad sterk als de UEFA de wedstrijden daar laat spelen.Daar moet over 3 weken de CL afgespeeld gaan worden... Denk dat de UEFA nu al naarstig op zoek is naar een andere plek...
Groningen, lijkt me dé plek.
Als je 'coronavrij' bent, waarom zou je dat dan willen gokken?Ik zou serieus zeggen, waarom niet eigenlijk?