Duurt nog iets langer. Zou 12 augustus moeten starten. Maar als de situatie zo blijft als nu, dan lijkt het me inderdaad sterk als de UEFA de wedstrijden daar laat spelen.
Het wordt idd best spannend nu met alle jongeren die vakantie in eigen land gaan vieren en de toeristen. Als ze de maatregelen versoepelen is het weer raak, Portugal is 1 vd landen die naar verhouding de meeste testen uitvoert.
Edit : spannend voor mijn eigen belangen, de CL in Lisboa kan me gestolen worden.
De Nederlanders hebben zich weer voorbeeldig gedragen in Albufeira ...
Dat heb ik nu met Jetten en Klaver.Jawel hoor, humor om te lachen dit. Hopelijk krijgt Trump het ook nog en gaan ze allebei dood. Zou beter zijn voor de wereld.
Dat kan ook nog wel een stukje beter.Servie zijn ze ook aardig aan het slaan.
Die Bataven of die Lussen?Ik zie net beelden van de Portugese politie die Nederlandse jongeren wegdrijven.
Wat een mietjes zijn dat geworden.
Ik zie net beelden van de Portugese politie die Nederlandse jongeren wegdrijven.
Wat een mietjes zijn dat geworden.
Jawel hoor, humor om te lachen dit. Hopelijk krijgt Trump het ook nog en gaan ze allebei dood. Zou beter zijn voor de wereld.
Bij de eerste thuiswedstrijden wordt niet fysiek om entree gevraagd. In plaats daarvan worden enkele melkbussen neergezet waarin een gift gedaan kan worden. Op deze manier wordt contact zo veel mogelijk vermeden en is er een betere doorstroom.
Goed idee!Bij psv?
Je kent het principe van een melkbus neerzetten niet.Hopelijk worden de muntjes daarna wel ontsmet.
Jij gaat daar staan?Je kent het principe van een melkbus neerzetten niet.