gevegt
Well-known member
En de Weense wals?Dat is niet elke dans, alleen de rumba...
En de tango is (volgens een Argentijns gezegde) een dans voor 1 lichaam met 4 benen...
En de Weense wals?Dat is niet elke dans, alleen de rumba...
En de tango is (volgens een Argentijns gezegde) een dans voor 1 lichaam met 4 benen...
Dat is gewoon een mooie, zwierige dans. (en verdomd vermoeiend...)En de Weense wals?
Hoe gaat dat met de benen dan?Dat is gewoon een mooie, zwierige dans. (en verdomd vermoeiend...)
Op de rugHoe gaat dat met de benen dan?
Das war einmal.Op de rug
Gefeliciteerd!Zo, dat hakt er even stevig in; mijn zwager wordt volgend weekend 50 en heeft zijn huis-tuinfeestje zojuist geannuleerd.
Bente Becker er ook maar bij doen ?En die Turkse dame van de VVD moet ook in het kabinet.
Dan is het dreamteam compleet.
Waarom ?Zo, dat hakt er even stevig in; mijn zwager wordt volgend weekend 50 en heeft zijn huis-tuinfeestje zojuist geannuleerd.
Die luistert netjes naar Rutte en mag dus max. 6 mensen thuis uitnodigen. Hij had er ongeveer 40. Dus afgelast.Waarom ?
En hoe gaan ze dan tegen dat beleid in?Academische ziekenhuizen gaan mogelijk tegen landelijk beleid in binnenkort.
Wat natuurlijk ook logisch is. Meer mensen bij elkaar, het is sneller druk in winkels enz...Duitsland loopt ook hard op en beeld is vergelijkbaar met Nederland en België, vooral in de grote steden nu.
Zo, dat hakt er even stevig in; mijn zwager wordt volgend weekend 50 en heeft zijn huis-tuinfeestje zojuist geannuleerd.
Man man, stop toch eens met naar de npo te luisteren.
Dat is raar, bij mij zie ik een redelijk diverse publieke omroep. Heb jij soms de hele dag kanaal 66 opstaan?Daar heb je gelijk in de NPO is een compleet D666 bolwerk geworden onder leiding van Shula Rijxman.
Maar ook de vrouw van Kasja Olongren ofwel Irene van den Brekel zit tot aan haar oksels er in.
Dus Kasja Olongren krijg je er gratis bij.
Je merkt het vooral aan de nieuws en aktualiteitenrubrieken.
De NPO is een complete D66 promo-zender geworden met 3 eigen netten.
Daar heb je gelijk in de NPO is een compleet D666 bolwerk geworden onder leiding van Shula Rijxman.
Maar ook de vrouw van Kasja Olongren ofwel Irene van den Brekel zit tot aan haar oksels er in.
Dus Kasja Olongren krijg je er gratis bij.
Je merkt het vooral aan de nieuws en aktualiteitenrubrieken.
De NPO is een complete D66 promo-zender geworden met 3 eigen netten.