JFK
Well-known member
Ik doe mee!Mooi, weer 1 erbij.
Nu JFK nog.
Ik doe mee!Mooi, weer 1 erbij.
Nu JFK nog.
Vriend!Ik doe mee!
Graag een beetje meer respect voor de burgemeesteres van Onze Hoofdstad.Live journaal omdat halsema een persconferentie heeft gegeven 🙄🙄
Wel op voorwaarde dat ie samen met het CDA gaat regeren!Vriend!
Vanzelfsprekend. Met Mona als vice president.Wel op voorwaarde dat ie samen met het CDA gaat regeren!
Of Madeleine van Toorenburg.Vanzelfsprekend. Met Mona als vice president.
Mooi hoe je er elke keer weer over toept!Of Madeleine van Toorenburg.
En die Turkse dame van de VVD moet ook in het kabinet.Mooi hoe je er elke keer weer over toept!
En die Turkse dame van de VVD moet ook in het kabinet.
Dan is het dreamteam compleet.
Ik had het over de persco in Amsterdam, die van NL had ik wel gezien. Wat Amsterdam dus beslist maakt me helemaal niet uit, was alleen wel benieuwd...Stijldansen is verboden en niet meer dan 6 personen privé ontvangen.
Dat eerste is natuurlijk een aderlating, het tweede lijkt me geen probleem voor je.
Ik geniet altijd van haar als ze aanwezig is bij WNL.Dilan Yeşilgöz-Zegerius!
Die is echt goed.
Het maakt je niet uit, maar toch benieuwd.Ik had het over de persco in Amsterdam, die van NL had ik wel gezien. Wat Amsterdam dus beslist maakt me helemaal niet uit, was alleen wel benieuwd...
Stijldansen is verboden en niet meer dan 6 personen privé ontvangen.
Dat eerste is natuurlijk een aderlating, het tweede lijkt me geen probleem voor je.
Zelf heb ik gelukkig maar 6 vage kennissen waarvan er 1 zover weg woont dat ik er gelukkig geen last van heb.
Alleen voor stijldansen hé, daar moet je verder niets achter zoeken.Doet JMD aan privé ontvangsten? En zich maar voordoen als een nette leraar.
Alleen voor stijldansen hé, daar moet je verder niets achter zoeken.
Het maakt je niet uit, maar toch benieuwd.
Gooi het maar in mijn pet.
Laat mijn leeftijd er buiten, vuile klootzak!Je weet wat dansen is he? Een verticale uitvoering van een horizontal verlangen, tenminste op jouw leeftijd.
Dank u, meerdere trouwens.Heb jij een pet? Dandy!
Dat is niet elke dans, alleen de rumba...Je weet wat dansen is he? Een verticale uitvoering van een horizontal verlangen, tenminste op jouw leeftijd.