Coronavirus 2

PES5

Administrator
Forumleiding
Leuk theorieverhaaltje over die scholen van De Jonge, maar gister en vandaag weer ervaren dat die anderhalve meter op scholen echter never nooit gaat werken.

En de ventilatie is in zoveel lokalen ruk, dat we in zo'n 13 lokalen minstens 10 leerlingen weg moeten sturen. Noodoplossing zolang het onderzoek loopt.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wij krijgen spatschermen en sommige collega's dragen zo'n 'lashelm' en handschoenen.

SanMark.

Well-known member
Scholen zijn 6 weken dicht geweest door de vakanties en dan moet er nu een onderzoek komen naar ventilatie. Totaal geen visie.

gevegt

Well-known member
Scholen zijn 6 weken dicht geweest door de vakanties en dan moet er nu een onderzoek komen naar ventilatie. Totaal geen visie.
Rutte heeft altijd gezegd dat hij geen visie heeft. Dat zet hij door, maar wordt na de verkiezingen wel weer minister president.
Dat zegt meer over de stemmers dan over hem.

SanMark.

Well-known member
Rutte heeft altijd gezegd dat hij geen visie heeft. Dat zet hij door, maar wordt na de verkiezingen wel weer minister president.
Dat zegt meer over de stemmers dan over hem.
Dat is dan voor het eerst dat hij woord houd.

Het zal niet aan mij liggen.

gevegt

Well-known member
Ik heb niet gekeken. Wat werd er gezegd?
Stijldansen is verboden en niet meer dan 6 personen privé ontvangen.
Dat eerste is natuurlijk een aderlating, het tweede lijkt me geen probleem voor je.

Zelf heb ik gelukkig maar 6 vage kennissen waarvan er 1 zover weg woont dat ik er gelukkig geen last van heb.

Bovenaan