De Wolf
Well-known member
Heel 020 afsluiten. Einde corona.
Geen 010?
Heel 020 afsluiten. Einde corona.
Natuurlijk niet. De haven moet open blijven, dan kunnen de virusleiers op de boot richting Brexitland.Geen 010?
Natuurlijk niet. De haven moet open blijven, dan kunnen de virusleiers op de boot richting Brexitland.
Zucht, dat is geen zeehaven. Komt bij dat je dan te dicht langs 020 komt.Die kunnen toch ook via IJmuiden?
Leuk theorieverhaaltje over die scholen van De Jonge, maar gister en vandaag weer ervaren dat die anderhalve meter op scholen echter never nooit gaat werken.
Eigenwijzer volk dan leraren kom je niet tegen.Een aantal scholen voert al mondkapjes in op de gangen.
Wij krijgen spatschermen en sommige collega's dragen zo'n 'lashelm' en handschoenen.
Rutte heeft altijd gezegd dat hij geen visie heeft. Dat zet hij door, maar wordt na de verkiezingen wel weer minister president.Scholen zijn 6 weken dicht geweest door de vakanties en dan moet er nu een onderzoek komen naar ventilatie. Totaal geen visie.
Ik heb niet gekeken. Wat werd er gezegd?En nog een lachwekkende persco van Amsterdam. Volstrekt overbodig.
Dat is dan voor het eerst dat hij woord houd.Rutte heeft altijd gezegd dat hij geen visie heeft. Dat zet hij door, maar wordt na de verkiezingen wel weer minister president.
Dat zegt meer over de stemmers dan over hem.
Ik heb niet gekeken. Wat werd er gezegd?
Mooi, weer 1 erbij.Dat is dan voor het eerst dat hij woord houd.
Het zal niet aan mij liggen.
Stijldansen is verboden en niet meer dan 6 personen privé ontvangen.Ik heb niet gekeken. Wat werd er gezegd?