Coronavirus 2

JFK

Well-known member
Waarom worden mensen zo boos als ze hun naam en telefoonnummer moeten delen voordat ze op een terras gaan zitten? Alsof dat niet al zo was als je online reserveert voor een restaurant.

Echt, mensen doen zo panisch om zogenaamde privacy schending. Mij boeit het precies niets allemaal. Ik heb niks te verbergen.
Omdat dat origineel kutvolk is.
Lekker zeiken en interessant gaan doen.
Ik heb zo’n tyfusteringhekel aan dat soort übermongolen.

JMD

Well-known member
Waarom worden mensen zo boos als ze hun naam en telefoonnummer moeten delen voordat ze op een terras gaan zitten? Alsof dat niet al zo was als je online reserveert voor een restaurant.

Echt, mensen doen zo panisch om zogenaamde privacy schending. Mij boeit het precies niets allemaal. Ik heb niks te verbergen.
Echt idioot allemaal ja.
En die mensen hebben dan vaak wel Facebook ofzo en ook een mobiele telefoon (waarmee je tot op ik meen 10 meter traceerbaar bent)

De Wolf

Well-known member

Ik heb ergens gelezen dat in een Overijssels dorpje iedereen de naam van de burgemeester had opgeschreven.

JMD

Well-known member
Goed artikel:

Met dit natuurlijk als dodelijke zinnen:
"‘Ik hoorde Jaap van Dissel namens het RIVM zeggen: het doel is om het aantal besmettingen terug te krijgen naar nul. Hoe dan? Dat is toch niet realistisch? Ik vind het zo’n technocratische benadering. Het gaat om mensen. Mijn mensen.’"

"Sociale distantie is een contradictio in terminis, sociaal is verbinden en verdraagt geen afstand."

JMD

Well-known member

Toch wel opvallend...Minstens 1 van die 3 testuitslagen lijkt me niet te kloppen.

JMD

Well-known member
Sowieso moet je influencers per definitie negeren... Net als die coronawappies van het Malieveld. Door hen word je als je kritiek hebt op een deel van het coronabeleid direct neergezet als coronawappie...

Bovenaan