Gelukkig kom ik al een tijd de deur niet meer uit. Het is buiten gewoon te gevaarlijk.
Frankrijk wordt ook steeds meer rood / oranje. Ze overwegen zelfs een nieuwe lockdown.
Die Grapperhaus is ook een brokkenpiloot eerste klas he.
Ferd is een held!Die Grapperhaus is ook een brokkenpiloot eerste klas he.
En hij is niet de enige...Die Grapperhaus is ook een brokkenpiloot eerste klas he.
Het laatste. Echt pure domheid.En hij is niet de enige...
Wat zou dit nou zijn?
Weten zij iets wat wij niet weten (dat het allemaal wel meevalt met die corona)? Of denken ze dat ze boven de wet staan? Of is dit gewoon domheid?
Het laatste. Echt pure domheid.
Ik mag Grapperhaus op zich wel. Leuke pief, maar hoe kan je de strenge minister van Justitie uithangen en dan deze Laurel & Hardy Achtzigerinnen taferelen toepassen?Absoluut, het is niet met kwaad in de zin maar het is gewoon echt heel klungelig. Heeft ie wel vaker.
Nee, er laten zich nu veel mensen testen die helemaal geen klachten hebben. Grotendeels komen die ook uit het bron en contact onderzoek.VWS wil 100.000 tests in januari, maar 30.000 is nu al te veel gevraagd
Het VWS wil dat er de komende maanden flink wordt opgeschaald, maar meer testen op corona is nu al bijna niet mogelijk. Er zijn bij laboratoria nu al problemen met de aanlevering van testmaterialen. Materialen worden nu herverdeeld.nos.nl
Dit citaat:
"Volgens Bonten hoeft het geen ramp te zijn als de testcapaciteit achterblijft. "Er is een enorme schreeuw om meer testen, maar we moeten vooral geen zinloze testen doen. Keuzes maken. We moeten keuzes maken", zegt hij. "Zeker als er materiaalschaarste is, moet je daar een idee bij hebben." "
Dat staat dus compleet haaks op wat nu gezegd wordt: 'heb je wat klachten, direct testen'...
Maar goed, dat laatste past wel bij de paniekzaaistrategie die er is...
Dat laatste is wel heel eendimensionaal gedacht. Er is een grens en die zal altijd dat soort aparte dingen opleveren.Wanneer gaan we nou eens zeggen wat we denken? Dat die corona allemaal wel meevalt en dat we weer gewoon normaal moeten gaan doen.
Ik erger me zo aan de volslagen willekeur aan regels. Je mag rustig naar een pretpark, maar als je dan 's avonds een cafe in wil, moet je papierwerk inleveren. De buurjongen hier is 11 en gaat met de bus naar school. Hoeft geen mondkapje op. Maandag wordt hij 12 en dan moet het wel. Is 'ie in 1x een risico
Wanneer gaan we nou eens zeggen wat we denken? Dat die corona allemaal wel meevalt en dat we weer gewoon normaal moeten gaan doen.
Ik erger me zo aan de volslagen willekeur aan regels. Je mag rustig naar een pretpark, maar als je dan 's avonds een cafe in wil, moet je papierwerk inleveren. De buurjongen hier is 11 en gaat met de bus naar school. Hoeft geen mondkapje op. Maandag wordt hij 12 en dan moet het wel. Is 'ie in 1x een risico
En wat is nu je punt?Bij een pretpark of dierentuin moet je ook gewoon je gegevens achterlaten. Het enige verschil wat horeca heeft is dat je daar niet altijd hoeft te reserveren.
Dat Satyr zeikt om niets lijkt me.En wat is nu je punt?
Kan ik me in vinden.Dat Satyr zeikt om niets lijkt me.