JMD
Well-known member
Dat weet ik. Maar waarom dan die paniek 1 maand geleden dat het helemaal mis zou gaan qua IC-opnames...Het zijn ook vooral jongere mensen. Die komen niet zo snel op de IC te liggen.
Dat weet ik. Maar waarom dan die paniek 1 maand geleden dat het helemaal mis zou gaan qua IC-opnames...Het zijn ook vooral jongere mensen. Die komen niet zo snel op de IC te liggen.
Waar is de paniek dan?Dat weet ik. Maar waarom dan die paniek 1 maand geleden dat het helemaal mis zou gaan qua IC-opnames...
Niet bij mij in ieder geval...Waar is de paniek dan?
Ah, die rennen dus totaal in paniek rondjes om de tafel?Niet bij mij in ieder geval...
Maar wel bij Gommers (chef IC's), die mensen van het RIVM, Rutte en co enz...
Volgens viruswaanzin wel ja.Ah, die rennen dus totaal in paniek rondjes om de tafel?
Dan moet het wel waar zijn.Volgens viruswaanzin wel ja.
Uiteraard.Dan moet het wel waar zijn.
En liggen de ic's al vol of zitten we op hetzelfde niveau als bij een normale griepgolf?
Als het van 0 naar 1 gaat is het zeker niet met 100% toegenomen...Deze week is het bij ons met 100% toegenomen, We hebben er sinds maanden weer 1 op de IC liggen. Dus alle paniek is niet voor niets!
Wat ze in huis doen, geen idee, maar 4 weken terug lieten ze geen talkshow en kranteninterview onbenut om te wijzen op het feit dat 'het totaal de verkeerde kant op ging' en 'de IC's vol zouden komen te liggen'.Ah, die rennen dus totaal in paniek rondjes om de tafel?
Gaan ze heel hard en arm-in-arm "wij zijn Nederland" roepen.Morgen weer een persconferentie met Mark en Hugo. Het zou o.a. gaan om gezang in stadions.
Kritische vragen ja, zou wel heel erg verrassend zijn.Ik voorspel dat minstens 6 journalisten een vraag over Grapperhaus stellen.
Morgen weer een persconferentie met Mark en Hugo. Het zou o.a. gaan om gezang in stadions.
Of ze doen er niet moeilijk over, zou je wel bijna denken als je teletekst leest:Zal het zonder publiek gaan worden, mensen laten zich niet meer de mond snoeren.
Ook zal er iets gezegd worden over zang in stadions.Dat is nu nog verboden.
Het zou voor het eerst zijn.Kritische vragen ja, zou wel heel erg verrassend zijn.
Of ze doen er niet moeilijk over, zou je wel bijna denken als je teletekst leest:
Dat las ik ook.Lijkt er idd wel op.
In Frankrijk mogen concerten tot 5000 man weer binnen, alleen een mondkapje verplicht maar geen afstand nodig. In Tsjechië mocht dit al.