De Groene Scout
Well-known member
Mijn vrouw moet morgen door de teststraat; het komt nu wel heel dicht bij.
Het borstkloppen vond ik heel apart. Specifiek benadrukken dat er lessen geleerd zijn en dat daarop gehandeld is klinkt heel gek in de huidige fase. Zeker als in de rest van de persconferentie niets wordt gezegd.'Situatie nu niet alarmerend, maar het blijft spannend'
In de persconferentie kondigden premier Rutte en minister De Jonge nog geen versoepelingen aan.nos.nl
Zouden ze dit zelf nou echt geloven, dat het 'spannend' blijft??? Half Nederland prikt allang door de angst heen, maar Rutte en De Jonge blijven een een cabaretstuk voor 2 personen opvoeren. Als de aantallen positieve testen stijgen komt er een 'foei', als de aantallen dalen blijft het spannend.
Het is dezelfde spanning die Lewis Hamilton zo ongeveer elke F1-race inbouwt door te klagen over banden/motor enz... Puur voor de bühne, want iedereen weet de uitslag al.
Dat opstappen hoeft van mij echt niet, maar ik hoop dat Grapperhaus nu zelf in gaat zien hoe lastig dat afstand houden is... Dus gewoon die 1,5m loslaten en mensen vragen voorzichtig te doen. Schiet je veel meer mee op.
Dat opstappen hoeft van mij echt niet, maar ik hoop dat Grapperhaus nu zelf in gaat zien hoe lastig dat afstand houden is... Dus gewoon die 1,5m loslaten en mensen vragen voorzichtig te doen. Schiet je veel meer mee op.
Bedoel je helemaal niet meer afstand houden? Wat ik mij wel afvraag is waarom het hier 1,5 meter afstand is en in andere landen 1 of 2 meter.
Wat een onzin, opknopen aan de hoogste boom!!!Dat opstappen hoeft van mij echt niet, maar ik hoop dat Grapperhaus nu zelf in gaat zien hoe lastig dat afstand houden is... Dus gewoon die 1,5m loslaten en mensen vragen voorzichtig te doen. Schiet je veel meer mee op.
Volgens Grapperhaus zelf was het alleen tijdens het fotomoment even misgegaan en is hij de rest van de avond als een agent rondgegaan om iedereen afstand te laten houden. Maar uit die nieuwe foto's blijkt dat toch niet te kloppen.
Voor vandaag was het 'niet handig', ondertussen is het meer richting een doodzonde aan het gaan.
Omdat er geen wetenschappelijke consensus is welke afstand nodig is...Wat ik mij wel afvraag is waarom het hier 1,5 meter afstand is en in andere landen 1 of 2 meter.
Kan je het eerste deel van dat bericht ook beantwoorden?Omdat er geen wetenschappelijke consensus is welke afstand nodig is...
Buiten volmondig ja. Binnen vooral goed je verstand gebruiken.Kan je het eerste deel van dat bericht ook beantwoorden?
Buiten volmondig ja. Binnen vooral goed je verstand gebruiken.
We kunnen echt wel met meer naar het voetbal ofzo. Wel moet je idd dan rekening houden met zingen (want als een stadion echt vol zit, dan zit de buurman wel dicht naast je en dan kan het fout gaan met zingen) en in de 'gangen' van een stadion na afloop.