Waarom zou die niet meer houdbaar zijn? Omdat een stel wappies dat roept?Volgens Mark Rutte is de positie van Ferdinand Grapperhaus nog steeds houdbaar.
Je moet overal je verstand gebruiken... Maar buiten hoef je iig geen rekening te houden met die 1,5 meter.Buiten hoef je dus niet je verstand te gebruiken?
Je moet overal je verstand gebruiken... Maar buiten hoef je iig geen rekening te houden met die 1,5 meter.
Buiten had je idd ook altijd virussen, en moesten we toen 1,5m afstand houden??
En we missen overigens nog steeds een besmetting die buiten opgelopen is, na 6 maanden....
Hij zal zijn ongelijk toch niet toegeven.O ja, nu komt het 'zelden in het nieuws'...
Kom op zeg, Dokkum werd groot op TT101 (en nos.nl) gemeld dat dat door buiten kwam. Toen dat niet zo bleek te zijn kwam dat niet op die kanalen...
Het is idd zo dat niet alle besmettingen zijn te herleiden, maar als je in 6 maanden tijd nog geen 1 buitenbesmetting hebt dan kan je toch wel zeggen dat de kans om buiten besmet te worden praktisch nihil is.
O ja, nu komt het 'zelden in het nieuws'...
Kom op zeg, Dokkum werd groot op TT101 (en nos.nl) gemeld dat dat door buiten kwam. Toen dat niet zo bleek te zijn kwam dat niet op die kanalen...
Het is idd zo dat niet alle besmettingen zijn te herleiden, maar als je in 6 maanden tijd nog geen 1 buitenbesmetting hebt dan kan je toch wel zeggen dat de kans om buiten besmet te worden praktisch nihil is.
Omdat het dan specifiek om het zingen/luid praten gaat. Langdurig zingen/praten brengt altijd 'spetters' met zich mee...Ik vind het dan wel vreemd dat je zegt " want als een stadion echt vol zit, dan zit de buurman wel dicht naast je en dan kan het fout gaan met zingen "
In een stadion zit je tenslotte in de buitenlucht.
Klopt.Hij zal zijn ongelijk toch niet toegeven.
Noord-Ooster 2.0
Kon ze zo snel terecht ?Nou oudste dochter gaat morgen getest worden. Verkouden, keelpijn en koorts. Het gaat mij benieuwen.
Niet in Rotterdam, maar wel in Dordrecht.Kon ze zo snel terecht ?
Omdat in Groningen nog geen corona is.Ik ken iemand die gisteren naar de huisarts ging, zelfde middag nog getest en vanochtend al uitslag kreeg. Dus als het nodig is kan het testen echt wel snel.