Buitenlands nieuws

ALenstra

Well-known member
Turken vallen Noordoost Syrie binnen. Geen goed nieuws voor de koerden die Amerika steunden tegen IS.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je mag in Nederland fietser ook bekeuren voor dronkenschap. Maar meestal heeft de politie het fatsoen om dat niet te doen.

Zelfs toch als wandelaar? Sowieso heeft de politie veelal het fatsoen om niets te handhaven.
 

Atreides

Well-known member
Zelfs toch als wandelaar?

Als fietser ben je bestuurder. Vergelijkbaar met dat ding.

Sowieso heeft de politie veelal het fatsoen om niets te handhaven.

Ja iets te veel ja. Maar de ongeschreven regel dat je wel met een bezopen kop op de fiets mag stappen (ondanks dat de wet daar formeel net zo streng voor is als bij autorijden) en daardoor voorkomt dat veel mensen in de auto stappen brengt wel degelijk veel verkeersveiligheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als fietser ben je bestuurder. Vergelijkbaar met dat ding.

Ja iets te veel ja. Maar de ongeschreven regel dat je wel met een bezopen kop op de fiets mag stappen (ondanks dat de wet daar formeel net zo streng voor is als bij autorijden) en daardoor voorkomt dat veel mensen in de auto stappen brengt wel degelijk veel verkeersveiligheid.

Ik moet ook zeggen dat ik met een bakkie nog steeds rechter fiets, dan de gemiddelde fietser in Amsterdam met noise canceling oordoppen op en mobiel in de hand. Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens avondjes heb gehad dat ik ?berhaupt niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik moet ook zeggen dat ik met een bakkie nog steeds rechter fiets, dan de gemiddelde fietser in Amsterdam met noise canceling oordoppen op en mobiel in de hand. Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens avondjes heb gehad dat ik ?berhaupt niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen.

Toen werd je keurig thuisgebracht toch?:p
 

De Wolf

Well-known member
Terreur begint ook dagelijks te worden. Eerder deze week al een aanslag in Limburg (D) en Halle en vandaag een prikker in Manchester.
 
Bovenaan