Buitenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ik word een beetje moe van deze griet.
Ik word vooral moe van de hype eromheen. Van die mensen die zeggen: 'kijk wat schattig' (enz), maar dan niet door hebben dat er een hele organisatie omheen loopt die haar als afgod vereren.
 

JFK

Well-known member
Ik word vooral moe van de hype eromheen. Van die mensen die zeggen: 'kijk wat schattig' (enz), maar dan niet door hebben dat er een hele organisatie omheen loopt die haar als afgod vereren.

Ik word ook moe van lieden die wegkijken. Die doe alsof het allemaal maar flauwekul is het klimaat.
 

JMD

Well-known member
Ik word ook moe van lieden die wegkijken. Die doe alsof het allemaal maar flauwekul is het klimaat.

Eens. Vandaar ook mijn opmerking 2 posts terug: we moeten liever gisteren dan vandaag beginnen met de aanpak van die crisis.
 

SanMark.

Well-known member
Ik word ook moe van lieden die wegkijken. Die doe alsof het allemaal maar flauwekul is het klimaat.

Allemaal flauwekul ja.

Laten we gewoon bomen planten en geboortebeperking invoeren iedereen maximaal twee kinderen en alle problemen zijn opgelost.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
16? Die lijkt wel 30.

Van klimaatneutraal leven4 ga je er dus niet bepaald jonger uitzien.
 

Mario

Well-known member
Toch mooi dat de jeugd begaan is met het klimaat. Je krijgt een dag vrij van school om te demonstreren, en na afloop nog een snelle hap bij de Mac.

Dit Zweedse meisje reist waarschijnlijk ook heel milieuvriendelijk de wereld rond om haar verhaal te mogen doen.
 

Hankie

Well-known member
150 wereldleiders komen met het vliegtuig. Dit meisje ook. Als het je zo aantrekt Skype je je presentatie.
 

Pascallovic

Well-known member
Zij kwam toch via een zeilboot, waarna haar 6 lakeien die de boot moesten besturen met het vliegtuig terug naar Europa gingen, waardoor de uitstoot van CO2 nu groter is dan als ze zelf het vliegtuig had genomen?
 

Hankie

Well-known member
Zij kwam toch via een zeilboot, waarna haar 6 lakeien die de boot moesten besturen met het vliegtuig terug naar Europa gingen, waardoor de uitstoot van CO2 nu groter is dan als ze zelf het vliegtuig had genomen?

Dus nog erger, had gewoon thuis gebleven en een digitale presentatie gegeven.
 

JMD

Well-known member
Eens hoor.
Maar voor velen (ook politieke leiders) is zij de Messias, en daar wil je natuurlijk mee op de foto komen, en dat kan niet bij digitale presentaties.
 

Ska P 187

Well-known member
Allemaal flauwekul ja.

Laten we gewoon bomen planten en geboortebeperking invoeren iedereen maximaal twee kinderen en alle problemen zijn opgelost.

De problemen met het klimaat/vervuiling zitten m niet in Afrika denk ik, of breder getrokken landen waar het geboortecijfer aan de hoge kant is.
 

Batigoal

Well-known member
Gelukkig, we hebben een centrale zondebok. Laten we vooral daar alle energie op richten, dan hoeven we verder niet na te denken over de rest.
 
Bovenaan