Buitenlands nieuws

JMD

Well-known member
Als we nou toch allemaal eens zouden stoppen met religie, dat zou pas helpen. Kijken waar ze dan een reden voor oorlog gaan vinden, dat dan weer wel.

Dus omdat zeg 10% iets doet wat niet mag moet de overige 90% er mee stoppen?
Als dat de reden was geweest had na de jaren 80 voetbal ook niet meer bestaan vanwege het hooliganisme.
 

Ska P 187

Well-known member
Wanneer je denkt dat Godsdienst de daadwerkelijke reden is waar oorlog om gevoerd wordt tsja, je onderschrift zegt veel over je wat dat betreft in combinatie met deze uitspraak.
Niet geloven in God en er tegelijkertijd zo mee bezig zijn. Je bent er op nog niet helemaal uit volgens mij.
 

SanMark.

Well-known member
Zuid Afrika gaat ook lekker. Glijd nog sneller af dan dat ik voorspeld heb. Mijn verwachting was over 10 jaar als Zimbabwe maar op deze manier zijn ze binnen 5 jaar op dat niveau.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zuid Afrika gaat ook lekker. Glijd nog sneller af dan dat ik voorspeld heb. Mijn verwachting was over 10 jaar als Zimbabwe maar op deze manier zijn ze binnen 5 jaar op dat niveau.

Hoe heb je er zo naast kunnen zitten... Gaat inderdaad lekker met dat land. Maar zo zijn er heel veel landen die niet echt vooruit gaan.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik volg het niet zo, maar wat heeft Bij1 hiermee te doen en is dat zowiezo een groepje waar je je echt zorgen om moet maken?
 

ALenstra

Well-known member
Twee Nederlandse knullen opgepakt in de USA omdat ze Area 51 wilden binnendringen. Mooi dat Thierry Baudet zich inzet voor hun.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Ze wilden serieuze journalistiek gaan bedrijven.


Misschien is een levenslang vlogverbod de ideale straf.
 
Bovenaan