Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Ook dit is nieuws.

Yolanthe Sneijder-Cabau (30) is donderdag in haar woonplaats Istanbul bevallen van een zoon, Xess Xava.
Het is nog niet bekend of Xess Xava links of rechtsbenig is.

m1oxhc4am5fk_std320.jpg
 

JFK

Well-known member
Ook dit is nieuws.

Yolanthe Sneijder-Cabau (30) is donderdag in haar woonplaats Istanbul bevallen van een zoon, Xess Xava.
Het is nog niet bekend of Xess Xava links of rechtsbenig is.

m1oxhc4am5fk_std320.jpg
De Telegraaf is alleen maar ge?nteresseerd in het wel en wee van Sabia.
 

SanMark.

Well-known member
De Telegraaf is alleen maar ge?nteresseerd in het wel en wee van Sabia.

Of de Kardahsians of die (schoon)moeder Jenner die omgebouwd is.

Ongelooflijk wat een bout informatie op die site staat.

De krant de Telegraaf is bv dan wel weer prima te lezen met een uitstekende financi?le sectie.
 

JFK

Well-known member
Of de Kardahsians of die (schoon)moeder Jenner die omgebouwd is.

Ongelooflijk wat een bout informatie op die site staat.

De krant de Telegraaf is bv dan wel weer prima te lezen met een uitstekende financi?le sectie.
Het leuke is, dat er een keer een artikel in stond, waarom we zo graag alles willen weten over Sabia.
Dan is die redactie echt aan de drugs als ze da denken.
 

SanMark.

Well-known member
Het leuke is, dat er een keer een artikel in stond, waarom we zo graag alles willen weten over Sabia.
Dan is die redactie echt aan de drugs als ze da denken.

Maar de telegraaf site is dan wel weer een stuk gebruiksvriendelijker dan het moeten wegklikken van de pop ups op de AD site.
 

zwammy

Well-known member
Ach, je hebt in de spiegel gekeken.

Het hoogste procent allochtonen van Nederland, het is wetenschappelijk bewezen dat hoe groter het aantal allochtonen in een wijk wonen hoe meer de wijk achteruit gaat en jij gaat weer lopen blaten over als ik zeg dat het dan lastig wordt om een normale wijk te zoeken.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Het hoogste procent allochtonen van Nederland, het is wetenschappelijk bewezen dat hoe groter het aantal allochtonen in een wijk wonen hoe meer de wijk achteruit gaat en jij gaat weer lopen blaten over als ik zeg dat het dan lastig wordt om een normale wijk te zoeken.

Wat is dan precies een normale wijk? Waarin uit zich dat?

Als iemand het gros van Rotterdam niet normaal vindt of te gevaarlijk, ja dan zal ik in vervolg gewoon nooit meer over de provinciegrenzen gaan want dan kan kom je de grote boze buitenwereld tegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is dan precies een normale wijk? Waarin uit zich dat?

Als iemand het gros van Rotterdam niet normaal vindt of te gevaarlijk, ja dan zal ik in vervolg gewoon nooit meer over de provinciegrenzen gaan want dan kan kom je de grote boze buitenwereld tegen.

Een ideale situatie is het natuurlijk niet als in wijken het percentage allochtonen boven de 50% uitkomt.
 

zwammy

Well-known member
Wat is dan precies een normale wijk? Waarin uit zich dat?

Als iemand het gros van Rotterdam niet normaal vindt of te gevaarlijk, ja dan zal ik in vervolg gewoon nooit meer over de provinciegrenzen gaan want dan kan kom je de grote boze buitenwereld tegen.

Normale wijk is een wijk waar alles binnen proporties is. Anders krijg je nogal snel een Vogelaarwijk. Nu is al de helft van Rotterdam allochtoon en dit aantal zal nog verder stijgen, dus wordt het steeds lastiger om een wijk te vinden waar dit gelijk is. Zo lastig is het toch allemaal niet.

De grote boze buitenwereld :D. Haha, nou zo spannend is het niet hoor buiten de provincie. Hier hebben we ook grote steden.
 

JMD

Well-known member
De leider van de motorclub 'No Surrender' is vermoord...

Zal dus wel weer een tegenreactie opleveren...
 

ALenstra

Well-known member
Hij was een van de twee dode mannen die kort geleden gevonden werden in een vakantiehuisje in Hooge Zwaluwe.
 

gevegt

Well-known member
Armin van Buuren is zaterdagavond uitgeroepen tot Greatest Man van 2015. Hij laat daarmee racetalent Max Verstappen achter zich.

De dj won de verkiezing, die jaarlijks wordt georganiseerd door het tijdschrift JFK, zaterdagavond. Een verraste Armin: ''Het is een hele eer. Als ik aan een Greatest Man denk, dan zie ik een James Bond-achtig gespierd type voor me. Stiekem ben ik groot fan van James Bond, want hij belichaamt toch het beeld dat elke man ambieert'', zei de dj tegen Shownieuws.
Hopelijk degradeert Hertha dit seizoen.
 

inhethoekje

Active member
Uitgeroepen worden tot ''The Greatest Man 2015'' en dan ge?nterviewd worden door Shownieuws.

Denk dat de onzin van deze uitverkiezing hiermee voldoende is belicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan