Ik was Beverwaard vergeten, sorry. Wat trouwens een deel van IJsselmonde is.Ijselmonde?
10% van de bewoners protesteert dat vind ik wel meevallen.Maar uiteindelijk zijn de vluchtelingen niet heel erg happy in Nijmegen:
http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vlucht...-Eten-te-saai-tent-te-koud-en-geen-seks.dhtml
10% van de bewoners protesteert dat vind ik wel meevallen.
Ik was Beverwaard vergeten, sorry. Wat trouwens een deel van IJsselmonde is.
Aha, denk ik ook. Is ook een probleemwijk dus het zal het merendeel ook dezelfde religie hebben of ga ik nu weer te kort door de bocht?
Daar heb ik echt geen media voor nodig; ik was werkzaam in Harderwijk in winkels bij de vorige Goudzoekerstsunami en toen ging het aantal winkeldiefstallen met grote sprongen naar boven net als fietsen- en brommerdiefstallen en nam het aantal dames wat zonder mannelijke begeleiding tijdens koopavond rondliep af tot nihil.Mag ik vragen waar de vrees vandaan komt? De verhalen uit diverse media die het gegeven 'vluchteling' oppimpen tot overlast en criminelen?
Zie onder andere De Telegraaf recent met de situatie in Apeldoorn die wat anders lag dan zij uit de doeken deden.
Ik denk het wel. Er wonen allerlei nationaliteiten niet pers? verbonden aan het Islam. Denk aan Antillianen, Surinamers etc.
In Rotterdam (regio 3077) woonden op 1 januari 2010 17945 mensen, waarvan 6860 niet-westerse allochtonen (38.2%).
In postcode 3077
Ok, een gedeelte van Rotterdam dus?
In Rotterdam (en ook op zuid ) scheelt het ook per straat en wijk. Ik woon in IJsselmonde ... geen moskee, maar wel 3 kerken.
In Rotterdam (regio 3077) woonden op 1 januari 2010 17945 mensen, waarvan 6860 niet-westerse allochtonen (38.2%).
Valt idd wel mee.
Jij verwees naar religie. Niet iedere allochtoon is moslim. De uitleg betreffende het aantal allochtonen had je jezelf kunnen besparen.
IJsselmonde is pure griebus. Vooral de Oordenbuurt. Daar woon jij toch niet ver vandaan?
Onzin, je kan hier nu een kanon afschieten en dan raak je niemand. Woon hier prima rustig tussen veel groen. Overige delen van Zuid zijn een stuk erger. Ik woon ook nog eens in een behoorlijk 'witte' buurt. Veel koopwoningen ook, dat scheelt misschien ook.