Normaal gesproken is Beverwaard al een no go zone voor mij, maar nu dus helemaal.
Ik wist niet dat je in Beverwaard woonde Mario. Dan lijkt mij die paar vluchtelingen niet je grootste zorg.
Wat is dan het probleem voor jou? Klinkt als hetzelfde probleem voor mij dat ze vluchtelingen in de Bijlmer opvangen. Daar kom ik toch al zo goed als nooit.
Mag ik vragen waar de vrees vandaan komt? De verhalen uit diverse media die het gegeven 'vluchteling' oppimpen tot overlast en criminelen?
Zie onder andere De Telegraaf recent met de situatie in Apeldoorn die wat anders lag dan zij uit de doeken deden.
Ik laat mij niet leiden door een pulp krant als de Telegraaf. Maar een combinatie van een achterstandswijk, en de komst van 600 vluchtelingen bij mij om de hoek is wel iets wat mij zorgen baart, is dat zo vreemd? Wie zegt mij ook dat het er bij 600 blijft?
Stuur gewoon alle vluchtelingen naar Nijmegen, die houden daarvan.
Ja, de winter is koud hier. Lastig allemaal.
Je hebt ook een fietsbrug over de A16. Fabian. Die kleine Erasmusbrug. Binnen enkele minuten dus van Beverwaard naar IJsselmonde.
Honderden vluchtelingen dus straks 's nachts richting Mario's achterdeur.
Ik neem aan dat je als je in de Rotterdamse ghetto woont een gepanserde deur hebt met goede sloten, nachtluiken etc. etc. Lijkt mij verder dus geen probleem.
Russen kennende denk ik dat ze geen ene fuck geloven, niet van het westen niet van hun eigen pers, dat is het verschil met het westen.Het verschil is de volksaard van de mensen. In Rusland geloven ze veel makkelijker wat Putin en de staat zegt. Hier zijn we zelf veel kritischer. Ik denk dat dat een groter verschil is, dan hoe de overheid de publieke opinie tracht te beinvloeden.
Als ik het zo lees is de kans zeker erg groot dat ze hoger opgeleid zijn dan de mensen uit IJsselmonde.Ach, het zijn alleen maar hoger opgeleiden dus je hoeft je geen zorgen te maken. Die vechtpartijen zijn opgeklopt door de rechtse media