Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Sommige hadden een veelvoud aan bedden besteld. Lijkt mij dat de rechter in dit geval gaat oordelen dat het de gemiddelde ge?nformeerde consument duidelijk moest zijn dat deze prijs niet kon kloppen. In dat geval krijgt Leen Bakker gelijk. Ik hoop wel dat Leen Bakker niet op een of andere manier gaat schikken, maar dat dat treurige volk ook nog advocaatkosten gaat maken. Al zal het wel no cure no pay zijn.

Die kopers hebben bewust de boel geflest want je weet dat het niet klopt en toch maak je er gebruik van. Ik zeg stokslagen en schadevergoeding betalen aan LeenBakker.
 

SanMark.

Well-known member
Afgelopen week bij Jinek werd er ook over gepraat en daar zat iemand /advocaat/marketing deskundige /of wat dan ook. ( ik viel er net te laat in)

En die zei dat de klagers nog wel een kans maakten omdat LB veel vaker met de prijzen aan het stunten was , in de hoop dat je iets goedkoops daar weg haalt dat je dan gelijk de rest er ook bij koopt zoals beddengoed e.d.

Daarnaast kregen de kopers 40% korting als ze een alternatief zouden kiezen. En wat voor foto stuurde LB mee. Hetzelfde ledikantje met de prijs 24 euro en dat daar dan 40% korting op zou zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Afgelopen week bij Jinek werd er ook over gepraat en daar zat iemand /advocaat/marketing deskundige /of wat dan ook. ( ik viel er net te laat in)

En die zei dat de klagers nog wel een kans maakten omdat LB veel vaker met de prijzen aan het stunten was , in de hoop dat je iets goedkoops daar weg haalt dat je dan gelijk de rest er ook bij koopt zoals beddengoed e.d.

Daarnaast kregen de kopers 40% korting als ze een alternatief zouden kiezen. En wat voor foto stuurde LB mee. Hetzelfde ledikantje met de prijs 24 euro en dat daar dan 40% korting op zou zitten.

Helemaal kansloos zijn ze ook zeker niet. Ik vraag mij wel af of de rechter nog onderscheid maakt tussen iemand die twee kinderen heeft en twee van die bedden koopt of degene zonder kinderen en die er twintig koopt en op marktplaats knalt.
 

Marinos

Well-known member
Ach ja via errorfares kom je af en toe ook tickets tegen Amsterdam-Dominicaanse Republiek voor €18,76. Dan weet je ook wel dat het niet klopt maar toch maak je er gebruik van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach ja via errorfares kom je af en toe ook tickets tegen Amsterdam-Dominicaanse Republiek voor ?18,76. Dan weet je ook wel dat het niet klopt maar toch maak je er gebruik van.

Zeker doen, maar als de deal dan toch niet doorgaat schouders ophalen en doorlopen. Daarnaast zijn vliegtickets niet vrij overdraagbaar en heeft in het Leen Bakker geval een flink aantal het gekocht voor de handel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan